PECHAKUCHA NIGHT

Prezentacije kreativaca prvi put na otvorenom

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 29.06.2010 17:31
  • Objavljeno 29.06.2010 u 15:52
Pechakucha

Pechakucha

Izvor: Promo fotografije / Autor: Pechakucha

Nakon što su u veljači okupili preko 1.300 ljudi u Muzeju suvremene umjetnosti, PechaKucha kreativci će svoje vremenski ograničene prezentacije ovaj put izvesti na otvorenom

Na dvorištu kluba Močvara i Jedinstva će se 1. srpnja s početkom u 21 sat održati PechaKucha Night Zagreb Vol. 6 u organizaciji Rasadnika Bruketa&Žinić, 3LHD-a, Komakina i Lane Cavar. Kao i svaki put dosad, nastupaju kreativci iz različitih disciplina: Ivica Buljan (kazalište), Dan D (urbana kultura), Kristina Lenard (vizualna umjetnost), Bead by Bead (fair trade), Roba (moda), Dario Dević i Hrvoje Živčić (dizajn), Davor Jadrijević (znanost), Elvis Krstulović i Iva Kovač (vizualna umjetnost), Goran Rako (arhitektura) i Grad – europski centar za kulturu i debatu iz Beograda. Program će moderirati Ana Stunić, a u slučaju kiše održat će se u velikoj dvorani Jedinstvo. Ulaz je slobodan.

PechaKucha Night su inspirativne i brze prezentacije različitih kreativaca, neformalan prostor za predstavljanje i druženje te oživljavanje urbane kulture grada. PechaKucha Night je globalno događanje koje se prema licenci trenutno odvija u 318 gradova širom svijeta, a broj je u stalnome porastu. PechaKucha Night je u Zagreb stigla u siječnju 2009. i do sada se održala pet puta, ukupno je izvedeno 48 prezentacija, sudjelovalo je 78 prezentera, a 320 minuta PechaKucha programa pratilo je oko 3.000 gledatelja. Na posljednjem događanju od ulaznica je prikupljeno 30.000 kuna za obnovu Haitija, kao dio globalne PechaKucha akcije čijim se ukupnim sredstvima gradi nova škola na Haitiju.

PechaKucha Night osmislili su arhitekti Astrid Klein i Mark Dytham (Klein/Dytham Arhitecture) u Tokiju 2003. godine, a naziv potječe od japanske riječi za ćaskanje ili u doslovnom prijevodu bla-bla. PechaKucha večeri su neprofitnog tipa i funkcioniraju na način da se svaki put okupljenoj publici predstavi desetak kreativnih ljudi, neovisno o području djelovanja. Ideja je da pobliže ispričaju što rade i što ih inspirira. Nakon prezentacije nema pitanja i odgovora, to slijedi na kraju, uz glazbu i druženje. Ključ uspješnosti ovakvih prezentacija su stroga pravila: svatko tko se predstavlja, na raspolaganju ima točno 20 svojih vizualnih materijala i 20 sekundi za priču o svakoj od njih, odnosno točno šest minuta i 40 sekundi slave prije nego što na red stiže sljedeći. Navedena pravila prezentacije čine sažetima, razinu interesa stalno na vrhuncu te pružaju većem broju ljudi priliku da se predstavi u istoj večeri.

Za atmosferu nakon prezentacija ovaj put je zadužen klub Močvara i DJ PER LE CLER. Autori plakata su Dario Dević i Hrvoje Živčić.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi