Šesti put zaredom u prostoru stare Tvornice duhana u Rovinju održat će se Weekend Media Festival koji će na jednom mjestu okupiti oko 4000 medijskih i marketinških stručnjaka
Najveći regionalni festival komunikacija održat će se od 19. do 22. rujna, a donosi niz zanimljivih predavanja te panele, radionice i prezentacije.
U goste dolazi Tom Buday, voditelj marketinga i odjela za komunikaciju švicarskog Nestlea, a govorit će o Nestleovom pristupu komunikaciji s potrošačima u današnjem digitalnom svijetu.
Profesor strategije (Cotrugli Business School) u Njemačkoj Nicholas Kfuri govorit će o tome kako su društveni mediji promijenili marketing, dok će Viktor Marohnić, suosnivač i direktor studija ShoutEm Five Minutes iz SAD-a, održati predavanje pod naslovom 'Zašto je baš Pekarna Vjesnik vaš klijent iz snova?'
Direktor Beogradske filharmonije Ivan Tasovac govorit će o menadžmentu u kulturi, a voditelj sektora izvoza u Google Israelu Nir Korczaka održat će predavanje na temu 'From Local to Global'.
Festival ponovno donosi i zanimljive panele, među kojima bismo izdvojili onaj naslovljen '(Ne) idite u EU' te panel 'Hejtanje na društvenim mrežama', u sklopu kojega će se tražiti odgovor na pitanje kako se boriti protiv negativnih komentara na društvenim mrežama.
Novost na ovogodišnjem festivalu je natječaj SoMoBorac Awards. Na njega se mogu prijaviti svi koji su napravili neku popularnu mobilnu aplikaciju, snimili internetski hit na YouTubeu ili osmislili hvaljeni profil na Instagramu.
Drugu godinu zaredom bit će održan i BalCannes, regionalna revija najboljih reklamnih agencija organizirana u suradnji s HURA-om.
Cijeli program bit će dodatno začinjen partijima, koncertima i koktelima, kao i prethodnih godina.
Više informacija dostupno je na internetskim stranicama.