Martina Validžić super je simpatična, a 'Inshallah Katar' zanimljiv i za one koje ne zanima nogomet

• 21.09.2022 u 11:43

Martina Validžić super je simpatična u ulozi putopisne reporterke i baš je dobro što ju je HRT, nakon olimpijskih igara, poslao u Katar da nam prije nogometnog prvenstva predstavi Katar.

Većina nas o maloj državi Katar na Arapskom poluotoku nema blage veze, osim što smo čuli da će se tamo održati svjetsko nogometno prvenstvo. Tu i tamo poneko 'nabode' da je to 'tamo negdje blizu Dubaija' ili tako neki vrhunac zemljopisne upućenosti, ali pitanje je bi li takvi znali pokazati i Dubai na karti pa bolje ne polagati prevelike nade. Znajući to, naša nas je javna dalekovidnica odlučila počastiti trodjelnim putopisnim serijalom o toj državi i kako se priprema za nogometno prvenstvo.

Sreća naša pa je na taj zadatak poslala Martinu Validžić, koja se već istakla svojim simpatičnim putopisnim štiklecima tijekom drugih velikih sportskih manifestacija, pogotovo tijekom OI u Tokiju 2021. Sudeći po prvoj epizodi 'Inshallah Katar', kako se zove ta TV putešestvija, bio je to pun pogodak i šteta što će sve to imati samo tri epizode.

Martina Validžić u emisiji Inshallah Katar Izvor: Licencirane fotografije / Autor: HRT

Martina Validžić i njezina ekipa ne fura se na ozbiljne i podrobne putopise kao Goran Milić, ali nisu baš ni na tragu putničkih zezancija Roberta Knjaza. Njihovo je predstavljanje Katara reportersko, što Martina Validžić i jest, i ne bi trebala ništa drugo ni biti. Opušteno, simpatično i veselo, ona uglavnom ne razgovara sa supervažnim facama u njihovim otmjenim uredima, nego vrluda ulicama Dohe po tržnici, kafićima i restoranima, namjerno govori lošim engleskim jer su joj rekli da će se tako bolje sporazumijeti nego ako govori kao najbolja studentica anglistike, pleše, oduševljeno se pozdravlja s likom koji radi na recepciji njezina hotela kada ga sretne na među plac-štandovima, a razloge za veselje i uživanje u iskustvu putovanja nalazi i kad se njezinoj grupici zaglavi guma automobila na điru po pustinji.

Validžić i njezina ekipa zapravo su utjelovljenje sretnog turista koji uživa u putovanju gdje god se našao i njezine su reportaže prikaz onoga čemu se svi nadamo kada putujemo u neku novu, dosad nam nepoznatu zemlju. Zato je ovaj njezini mini-serijal idealan uvod u svjetsko nogometno prvenstvo, a sigurno će se svidjeti i onima koje nogomet uopće ne zanima. Nadam se zato da će je i dalje slati da nam predstavlja zemlje u kojima se održavaju velike sportske manifestacije, a ne bi bilo loše ni da dobije neku 'putničku' seriju koja ne bi bila nužno vezana ni uz što drugo doli iskustva veselog turista u dalekom svijetu.