IZLOŽBA TURISTIČKIH PLAKATA

Kako je Edo Murtić reklamirao Jadran?

  • Autor: S. F.
  • Zadnja izmjena 30.06.2010 12:00
  • Objavljeno 30.06.2010 u 12:00
Edo Murtić_Yugoslavia, 1953.

Edo Murtić_Yugoslavia, 1953.

Izvor: Promo fotografije / Autor: Umjetnički paviljon Juraj Šporer

Izložba turističkih plakata, među kojima i radova glasovitog Ede Murtića, otvara se 1. srpnja u 19.30 sati u Umjetničkom paviljonu Juraj Šporer u Opatiji
Umjetnički paviljon Juraj Šporer

Umjetnički paviljon Juraj Šporer

Izvor: Promo fotografije / Autor: Umjetnički paviljon Juraj Šporer

Na izložbi će biti predstavljena 44 turistička plakata čiji je cilj dati tek kratak presjek plakatne produkcije 20. (i 21.) stoljeća. Izložena djela, među kojima i plakati Milana Vulpe, Ede Murtića i Sergija Glumca, pružaju primjere suvremenog grafičkog dizajna, a njihovi su autori svojim djelovanjem obilježili putanju razvoja u mediju plakata.

Od kraja 19. stoljeća pa sve do danas, plakat se nametnuo kao primarno vizualno sredstvo komunikacije i postao kulturno-umjetnički te gospodarsko-politički angažirani medij. 'No samim time što je namijenjen zadovoljavanju tržišne potrebe te primarno komercijalan, nipošto nije zakinut u svojoj likovnoj kvaliteti i često oblikovanjem poštuje visoke umjetničke standarde', kazala je u najavi izložbe Mirjana Kos Nalis.

Izložba će ostati otvorena do 19. kolovoza s prekidom između 28. srpnja i 7. kolovoza.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi