KREATIVNE ILUSTRACIJE

Hrvatski dizajn koji je osvojio svjetsku publiku

  • Autor: S. F.
  • Zadnja izmjena 18.11.2011 16:29
  • Objavljeno 18.11.2011 u 14:42
Aroma čajevi

Aroma čajevi

Izvor: Promo fotografije / Autor: behance.net

Rad mladog dizajnera Marka Gerecija koji je osmislio u sklopu studentskog projekta, uvršten je u prestižnu publikaciju 'Boxed & Labelled Two!'
Marko Gereci

Marko Gereci

Izvor: Promo fotografije / Autor: Marko Gereci

Ambalaža čaja osmišljena za imaginarni brend Aroma koju je student Grafičkog fakulteta Marko Gereci osmislio u sklopu studentskog projekta, osvojila je autore publikacije 'Boxed & Labelled Two!'.

'Boxed & Labelled Two!' R. Klantena i M. Hübnera knjiga je posvećena produkt dizajnu koja obrađuje glavne strategije koje dizajneri koriste pri osmišljavanju izgleda pakiranja nekog proizvoda. Zastupljeni su tako i prezentirani proizvodi koji utjelovljuju retro pristup i oponašaju proizvode koje smo gledali u djetinjstvu, vraćaju se tradiciji, njeguju minimalistički pristup ili nastoje biti posve jedinstveni. Većina primjera u knjizi povezani su s ambalažom prehrambenih proizvoda.

Za ambalažu čaja imaginarnog brenda Aroma, mladi Marko Gereci odabrao je karakteristične jednobojne ilustracije koje kod konzumenta trebaju probuditi osjećaj zdravog i prirodnog proizvoda. Dojam je dodatno naglasio izborom papira.

Rad je objavio na svojem internetskom portfoliju, a autori publikacije 'Boxed & Labelled Two!' kontaktirali su s njime privučeni specifičnim dizajnom. U razgovoru za tportal.hr, kazao je da su reakcije na rad prilično dobre, no zasad funkcioniraju samo na razini ideje. Dodao je i kako sumnja da bi ovakav dizajn izazvao interes na domaćem tržištu.

Osim ambalaže za čaj Marka Gerecija, knjiga donosi više od tri stotine različitih proizvoda dizajnera širom svijeta.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi