'Komik Motion Show'

[FOTO] Posljednja prilika za pogledati predstavu zvijezde Cirque du Soleila u Ludoj kući

05.10.2022 u 09:51

Bionic
Reading

Nakon premijere komedije 'Komik Motion Show' održane 3. listopada u kazalištu Luda kuća, ovaj u Hrvatskoj rijetko viđeni oblik teatra može se pogledati na repertoaru kazališta još ovog četvrtka, 6. listopada, s početkom u 20 sati

Predstava fizičkog teatra, nastala u koprodukciji Triko Cirkus Teatra, kazališta Luda kuća i samostalnog umjetnika Ivana Đuričića, a koju režira zvijezda Cirque du Soleila i dobitnik broadwayske nagrade Tony David Shiner, traje nešto više od 70 minuta, a glumci Nikolina Majdak, Bojan Ban, Iskra Jirsak, Iva Peter Dragan, Ivan Đuričić te sam David Shiner na pozornici, kako stoji u recenzijama predstave, "pokazuju lijepu koheziju, igraju se sa svojim likovima, a onda i s gledalištem."

David Shiner u dvije svoje točke na pozornicu poziva i ljude iz gledališta, što izaziva posebno oduševljenje publike. Ovaj u Hrvatskoj rijetko viđeni oblik teatra može se pogledati na repertoaru kazališta Luda kuća još ovog četvrtka, 6. listopada, s početkom u 20 sati.

  • +5
'Komik motion show' Davida Shinera Izvor: Cropix / Autor: Ronald Gorsic

Karte za predstavu su u prodaji, a mogu se nabaviti na blagajni Lude kuće ili na stranici ulaznice.hr.

Prenosimo i Hinin izvještaj s premijere predstave:

Kazalište Luda kuća novu je sezonu otvorilo u ponedjeljak premijerom slapstick komedije "Komik Motion Show" majstora klaunerije Davida Shinera, urnebesno zabavne kompilacije komičnih skečeva temeljenih na fizičkom teatru, lakrdiji i apsurdu koji su publiku nasmijali do suza.

Svjetski slavni brodvejski klaun i zvijezda Cirque de Soleila David Shiner nije samo osmislio ovu predstavu za Ludu kuću i režirao ju, već u njoj i glumi, no "Komik Motion Show", koji je nastao u koprodukciji s Triko Cirkus Teatrom, ravnopravno stvaraju svi njegovi izvođači, Ivan Đuričić, Iva Peter Dragan, Bojan Ban, Iskra Jirsak i Nikolina Majdak, u očaravajuće vještoj simbiozi teatra i humora kojom slapstick i klaunerija dobivaju novo mjesto na domaćoj kazališnoj pozornici.

Shiner podiže fizički teatar na posebnu razinu pokreta i humora – u njegovoj koreografiji, klaunerija postaje zarazno duhovita sofisticirana umjetnost pričanja priče oslanjajući se samo na tijela izvođača i njihovu umješnost: njih šestero uspijevaju gotovo bez riječi ne samo ispričati zaplete koji čine ovaj ludi rollercoaster od predstave, već to uspijevaju činiti duhovito i znalački.

Niz odlično zamišljenih, pažljivo konstruiranih komičnih minijatura otvara sam Shiner, koji trenutačno osvaja publiku svojim nonšalantnim majstorstvom. No, čim se pojavi ostatak izvođačkoga tima postaje jasno da je riječ o grupi talentiranih ljudi, koji opušteno i spontano vladaju svim spoticanjima, padovima, gegovima, blesavim izrazima lica i ostalim uobičajenim sastojcima tipične burleskne scenske komedije.

Njihove gotovo plesno oblikovane koreografije vodviljski parodiraju život, dokazujući da je moguće stvoriti jako puno ne koristeći praktički ništa, osim glumačke vještine i umijeća spajanja kaosa i komedije.

Shiner se ne zadržava na pozornici – on u svoje skečeve uvlači i gledatelje, demonstrirajući izvanrednu sposobnost improvizacije ali i sposobnost da obične, nasumično odabrane ljude iz publike opusti pred punim gledalištem i pretvori u sudionike komičnog čina.

Publika Lude kuće na to rado pristaje, pomažući Shineru u skeču u kojemu pokušava zavesti djevojku vozeći nevidljivi auto, te u završnom, neodoljivo duhovitom, u kojemu četvero ljudi zajedno sa Shinerom sudjeluje u snimanju filma o ljubavnicima koje muž zatiče inflagranti, a koji je na premijeri izazvao salve smijeha i oduševljeni aplauz.

Od scene s lovcem na patke s nevidljivom puškom i arsenalom smiješnih zvukova koje sam proizvodi, preko one o usamljenoj djevojci koju prvo opljačkaju, pa pokisne, pa ju još strese i munja, ili scene u japanskom restoranu u kojemu dvoje ljudi pokušava naručiti ali umjesto toga bivaju uvučeni u masovno ubojstvo, do scene s mađioničarem koji zeca doduše uspije izvući iz šešira ali ga onda slučajno ubije pokušavajući ga reanimirati, "Komik Motion Show" spretno miješa fizički teatar, klauneriju, slapstick, pa čak i teatar sjena, u maštovitu predstavu koja je premijernu publiku nasmijala do suza, a kojom Luda kuća u potpunosti opravdava svoje ime.

Kazalište Luda kuća novu je sezonu otvorilo u ponedjeljak premijerom slapstick komedije "Komik Motion Show" majstora klaunerije Davida Shinera, urnebesno zabavne kompilacije komičnih skečeva temeljenih na fizičkom teatru, lakrdiji i apsurdu koji su publiku nasmijali do suza.

Svjetski slavni brodvejski klaun i zvijezda Cirque de Soleila David Shiner nije samo osmislio ovu predstavu za Ludu kuću i režirao ju, već u njoj i glumi, no "Komik Motion Show", koji je nastao u koprodukciji s Triko Cirkus Teatrom, ravnopravno stvaraju svi njegovi izvođači, Ivan Đuričić, Iva Peter Dragan, Bojan Ban, Iskra Jirsak i Nikolina Majdak, u očaravajuće vještoj simbiozi teatra i humora kojom slapstick i klaunerija dobivaju novo mjesto na domaćoj kazališnoj pozornici.

Shiner podiže fizički teatar na posebnu razinu pokreta i humora – u njegovoj koreografiji, klaunerija postaje zarazno duhovita sofisticirana umjetnost pričanja priče oslanjajući se samo na tijela izvođača i njihovu umješnost: njih šestero uspijevaju gotovo bez riječi ne samo ispričati zaplete koji čine ovaj ludi rollercoaster od predstave, već to uspijevaju činiti duhovito i znalački.

Niz odlično zamišljenih, pažljivo konstruiranih komičnih minijatura otvara sam Shiner, koji trenutačno osvaja publiku svojim nonšalantnim majstorstvom. No, čim se pojavi ostatak izvođačkoga tima postaje jasno da je riječ o grupi talentiranih ljudi, koji opušteno i spontano vladaju svim spoticanjima, padovima, gegovima, blesavim izrazima lica i ostalim uobičajenim sastojcima tipične burleskne scenske komedije.

Njihove gotovo plesno oblikovane koreografije vodviljski parodiraju život, dokazujući da je moguće stvoriti jako puno ne koristeći praktički ništa, osim glumačke vještine i umijeća spajanja kaosa i komedije.

Shiner se ne zadržava na pozornici – on u svoje skečeve uvlači i gledatelje, demonstrirajući izvanrednu sposobnost improvizacije ali i sposobnost da obične, nasumično odabrane ljude iz publike opusti pred punim gledalištem i pretvori u sudionike komičnog čina.

Publika Lude kuće na to rado pristaje, pomažući Shineru u skeču u kojemu pokušava zavesti djevojku vozeći nevidljivi auto, te u završnom, neodoljivo duhovitom, u kojemu četvero ljudi zajedno sa Shinerom sudjeluje u snimanju filma o ljubavnicima koje muž zatiče inflagranti, a koji je na premijeri izazvao salve smijeha i oduševljeni aplauz.

Od scene s lovcem na patke s nevidljivom puškom i arsenalom smiješnih zvukova koje sam proizvodi, preko one o usamljenoj djevojci koju prvo opljačkaju, pa pokisne, pa ju još strese i munja, ili scene u japanskom restoranu u kojemu dvoje ljudi pokušava naručiti ali umjesto toga bivaju uvučeni u masovno ubojstvo, do scene s mađioničarem koji zeca doduše uspije izvući iz šešira ali ga onda slučajno ubije pokušavajući ga reanimirati, "Komik Motion Show" spretno miješa fizički teatar, klauneriju, slapstick, pa čak i teatar sjena, u maštovitu predstavu koja je premijernu publiku nasmijala do suza, a kojom Luda kuća u potpunosti opravdava svoje ime.