Autor: Zrinka Pavlić
  • Zadnja izmjena 23.04.2022 20:23
  • Objavljeno 23.04.2022 u 20:23
Druga sezona 'Zvjezdanih staza: Picard'

Druga sezona 'Zvjezdanih staza: Picard'

Izvor: Profimedia / Autor: PARAMOUNT+ / Planet / Profimedia

S uvrštavanjem nekoliko najpopularnijih momenata koje su fanovi oduvijek voljeli u 'Zvjezdanim stazama' i s blagim odmakom od budalaština koje su opterećivale prvu sezonu 'Zvjezdanih staza: Picard' druga je sezona ove serije postala sasvim podnošljiva za gledanje.

Već sam tisuću puta napisala, a napisat ću, evo, i tisuću prvi put - mi, fanovi 'Star Treka' gledat ćemo više-manje bilo što povezano s univerzumom te legendarne TV franšize i to će nas gledanje donekle radovati bez obzira na to koliko je ono što gledamo debilno. Pritom ne volimo par stvari. Prvo, da se naša spremnost na gledanje čak i debilnih inkarnacija ST-a skroz, ono, direktno iskorištava pa se snimaju budalaštine u koje nije uloženo nimalo truda, kreativnosti ni pameti jer, kao, 'bit će im Picard i Sedma od Devet pa će to bit dosta'. Ne volimo ni kad nam se servira nešto što se kosi s osnovnim postulatom 'Zvjezdanih staza' - da one prikazuju najbolju moguću verziju budućnosti čovječanstva. Tu i tamo pokoja mračna epizoda sa zrcalnim, zlim univerzumima - može. Prva sezona 'Discoveryja' - e, brate, ne može.

Prva sezona serije 'Zvjezdane staze: Picard' uspjela se ukakiti upravo na ta dva fronta. Em je bila baš, baš glupa i izvedena bez imalo pameti, logike i dobre priče, ali su mislili da će nas zadovoljiti nostalgija i pojavljivanje, uz Picarda i Sedmu od Devet, i svih ostalih najdražih likova iz serije, kao što su Data, Troy i Riker - em je izvela salto mortale s osnovnim vrijednostima ST-a skoro pa ko Discovery. Moralo je, stoga, sve to završiti u suzama.

U drugoj sezoni, koja i dalje pomalo šepucka za standardima koje očekuju fanovi i koji su bez problema ispunjavani prije trideset godina, ali sad, u zlatno doba televizije, odjednm postaju nemogući - autori su se sjetili nečega što svi mi koji gledamo ST od djetinjstva već odavno znamo. Postoje teme i elementi koji se sa 'Star Trekom' slažu bolje nego ostali.

Evo koje su tu teme i elementi:

- Borg

- putovanje kroz vrijeme (iako je to ujedno i element koji sve može vrhunski uništiti)

- putoanje kroz vrijeme u kojem se naši junaci vraćaju u prošlost na Zemlji, a ta prošlost je negdje otprilike naša sadašnjost pa svi fanovi odlijepe što se, eto, Picard i ekipa šeću MEĐU NAMA

- Borg kraljica

- bilo koja varijanta Date ili Dr. Nooniana Soonga

Druga sezona serije 'Zvjezdane staze: Picard' sadrži sve nabrojano. I upalilo je. Sezona je bolja od prve. Doduše, to više govori o tome koliko je prva sezona bila užasna negoli o tome koliko je druga dobra, ali uzet ćemo što nam se daje, mi fanovi smo velikodušni.

Foršpan za drugu sezonu serije 'Zvjezdane staze: Picard'

Izvor: Društvene mreže / Autor: YouTube

Super je i što su Picardu dali malo više prilike da mudruje i analizira stvari, a manje prilike da bude akcijski junak, što mu nikada nije predobro stajalo, a super je i što je Rios sa svojim debelim cigarama i Latin lover seksepilom zamijenio Rikera, koji je svojedobno tu funkciju obavljao sjedanjem na stolac u raznošci. Najviše od svega je super Sedma od Devet, koja je, od seks-simbola koji se nije povinovao očekivanjima muškaraca u 'Voyageru' sad pretvorila u seks-simbola koji uopće nije hetero. A ima i Q-a, što može biti i sjajno i božesačuvaj, a u ovoj je sezoni... pa, ajmo reć neloše. Osim ako ocjenjujemo kako je John de Lancie ostario, gdje moramo reći - spektakularno.

Priča je više-manje koktel svih gore nabrojanih elemenata hitovitosti ST-a: Picard zbog Borga i posebice Borg kraljice dolazi na Zemlju 2024. zato da bi spasio budućnost čovječanstva, a Borg kraljica tu malo po malo radi goleme probleme. Ima rupa ko ementaler, supernapete situacije se ponavljaju ko da smo u 'Days of Our Lives pa nakon osam tisuća epizoda nemreš više smišljat nešto novo i sve na momente upravo apsurdno šepa, ali je zabavno i gledljivo.

Preostaje samo da se još netko sjeti kako je 'Star Trek' ipak najbolje funkcionirao kada je bio u epizodnoj naraciji, tj. kada je svaka epizoda imala svoju priču, a pripovjedački luk je bio mnogo općenitiji, pa možda u nekoj od sljedećih franšiza dobijemo i tu varijantu. Do tada - Picard je sasvim prihvatljiv. Sad čekamo Pikea.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!