11. STUDENOGA U MSU

Dizajn centar Zagreb poziva klince na radionicu, tema je voda

27.10.2017 u 15:22

Bionic
Reading

Dizajn centar Zagreb poziva djecu od sedam do 12 godina na radionicu Global Children's Designathon koja se održava 11. studenoga u zagrebačkom Muzeju suvremene umjetnosti, a na kojoj će osnovnoškolci s vršnjacima iz brojnih zemalja učiti dizajnirati rješenja za globalno prisutne probleme povezane s temom vode, kao što su poplave, nedostatak ili onečišćenje pitke vode

Voditelji radionice Global Children's Designathon Zagreb 2017 - VODA su produkt dizajnerica Ivana Fabrio, arhitektica Mia Roth Čerina, arhitekt Roberto Vdović, produkt dizajner Vedran Kasap, dizajnerica i kustosica Nika Pavlinek te medijska umjetnica i kustosica Deborah Hustić.  

Dizajnerskim pristupom, odnosno metodom poznatom kao design thinking, mentori će djecu voditi kroz kreativni proces koji se sastoji od inspiracije, istraživanja, ideacije, skiciranja te izrade prototipa uz aplikaciju tehnologije u svrhu dizajniranja inovativnih rješenja povezanih s vodom i primjenjivih u široj zajednici.

  • +4
Prošlogodišnja, prva radionica Global Children Designathon Zagreb Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Marija Gašparović

Tijekom radionice, polaznici će se video-vezom povezati sa svojim vršnjacima iz iz Amsterdama, Dublina, Londona, Milana, Vancouvera, Singapura i drugih svjetskih metropola, kako bi razmijenili iskustva i znanja. Nakon što kreiraju prototipove svojih proizvoda, imat će ih priliku i predstaviti pred posebnom publikom — stručnjacima s područja inovacija, dizajna i tehnologije.

Global Children's Designathon Zagreb 2017 - VODA održava se od 10 do 17 sati, a djeca se putem web stranice Dizajn centra Zagreb mogu prijaviti do 1. studenoga. Broj sudionika je 30, a cijena 100 kuna. Osim u suradnji sa zagrebačkim MSU-om, održava se i uz potporu Veleposlanstva Kraljevine Nizozemske i Ministarstva kulture RH.

Global Children's Designathon projekt je nizozemske udruge Designathon Works, pokrenute u Amsterdamu 2014. Cilj mu je uključivanje djece osnovnoškolske dobi u kreiranje održivije budućnosti, zagovarajući poticanje njihove kreativnosti i tehnoloških znanja u svrhu odgajanja generacija spremnih za budućnost u tehnološki sve složenijem svijetu sve bržih promjena.