EGZOTIČNE LJEPOTICE I JEFTINI LIJEKOVI

Bruketa&Žinić kreirali svijet iz junk maila

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 27.10.2010 12:07
  • Objavljeno 27.10.2010 u 08:43
Spam Jam

Spam Jam

Izvor: Promo fotografije / Autor: Bruketa&Žinić

Nova knjiga iz agencije Bruketa&Žinić OM, 'Spam Jam' u izdanju IGEPA grupe, ovih se dana dijeli kao nagrada na natječaju vodećeg svjetskog portala o arhitekturi i dizajnu Dezeen.com
Bruketa&Žinić

Bruketa&Žinić

Izvor: Promo fotografije / Autor: Bruketa&Žinić

Agencija Bruketa&Žinić OM zavirila je u zapušteni junk mail folder i kreirala ograničenu ediciju knjige za IGEPA grupu pod nazivom 'Spam Jam', ilustrirajući svijet kakav zapravo potajno želimo. Knjiga ima 52 stranice i opremljena je originalnim ilustracijama. Tiskana je na Igepinim papirama i tematski je podijeljena u tri dijela: Spam Data, Spam Messages i Spam Future. Spam Data obiluje različitim manje ili više poznatim informacijama o tome što je spam, što najčešće promovira i različite spam statistike. Spam Messages prikazuje različite reprezentativne spam poruke, a Spam Future zaokružuje priču s futurističkom vizijom spama.

Davor Bruketa, kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM izjavio je: 'Mogao bi imati velik pimpek, curu iz Kentuckyja koje te voli i 10 milijuna dolara od ljubaznog bankara iz Nigerije, samo kada naš kompjutor ne bi takve ponude života bacao u junk mail. Što doista želimo u životu? Kakav zaista svijet želimo? U egzistencijalnom naporu, nesputani moralnim okvirima svoje lokalne zajednice, milijuni spamera svakodnevno odašilju ponude nepoznatim osobama po cijelom planetu, ponude za koje smatraju da će pokrenuti naše najskrovitije motivacije. Nalazi li se u junk folderu prava slika ljudske vrste? Kakvi smo mi zaista, ogoljeni od moralnih kategorija?'

U agenciji Bruketa&Žinić OM projekt je osmislio Nebojša Cvetković, a priznanje je odmah došlo s vodećeg svjetskog portala o arhitekturi i dizajnu Dezeen.com, koji je napravio recenziju projekta i odlučio podijeliti nekoliko primjeraka knjige u svojoj nagradnoj igri.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi