Ako ste voljeli 'Big Mouth', voljet ćete i 'Human Resources'

• 01.05.2022 u 20:29

Spin-off animirane serije koja govori o pubertetu, ali definitivno nije namijenjena pubertetskoj, nego odrasloj publici - humoristični je crtić koji prati uredske i 'poslovne' avanture svih onih fantastičnih bića koje smo upoznali u 'Big Mouthu'. Tu su hormonska čudovišta, ljubavne bube, depresijske mace, anksiozni komarci i još hrpa drugih čudesnih bića odgovornih za ljudske emocije, nagone i porive. Jednako je smiješna kao i 'Big Mouth', ali je zato - mnogo ozbiljnija.

'Big Mouth' pravo je čudo od serije. Definitivno u gornjem ešalonu Netflixove ponude i bez sumnje prava poslastica za one koji vole animirane serije za odrasle već nam pet sezona (a sprema se i šesta) priča o pubertetu šačice američkih osmoškolaca, ali na takav način da to sasvim sigurno ne bismo preporučili za gledanje vašem osmoškolcu. Nije stvar u tome što serija govori o seksu, pubertetu, masturbaciji, menstruaciji i ostalim 'škakljivim' temama, nego u tome da vrlo često o svemu tome govori na grubo duhovit, za pubertetlije moguće zbunjujuć način.

Jedan od jačih momenata 'Big Moutha' bez ikakve su sumnje fantastična bića iz druge dimenzije koja se s pubertetom pojavljuju u svijetu naših glavnih junaka, a to su, prije svega, hormonska čudovišta. Nezajažljivi Maurie (Nick Kroll) i Connie (Maya Rudloph), dlakava, zuba i prosta, ali suštinski dobrodušna čudovišta opsjednuta seksom osvojili su nam srca i žile smijulje, a Netflix je to očito skužio jer je od tvoraca serije zatražio spin-off pa je tako nastala još jedna animirana serija o ljudskoj seksualnosti, osjećajima, nagonima i porivima, ali ovaj put fokusirana na hormonska čudovišta, ljubavne bube, anksiozne komarce, čarobnjake stida i ostala vilinska bića iz druge dimenzije koja u univerzumu 'Big Moutha' gospodare našim emocijama i ponašanjem. I riječ je o njihovu poslovnom životu, životu u uredu.

'Human Resources' polazi, dakle, od sličnih premisa kao i 'Big Mouth', ima i neke iste likove, ali se od 'Big Moutha' razlikuje jer više ne govori o pubertetu, nego o ljudima općenito, a zanimljiv je i zato što o ljudima često govori kroz antropomorfiziranje svih tih čudovišta, buba, čarobnjaka, mačaka i demona. Hormonska čudovišta tako, saznat ćemo, zbog svojeg impulzivnog ponašanja imaju problema i u svojem svijetu, ljubavne bube često imaju problema sa shvaćanjem ljubavi i njezine neobjašnjive prirode, a i čarobnjak stida ima svoju priču o prapočelu svoje ospjednutosti stidom te ta priča, naravno, ima veze s majkom.

Foršpan za seriju 'Human Resources' Izvor: Društvene mreže / Autor: Netflix

'Human Resources' jednako je smiješan kao i 'Big Mouth', jednako je nepristojan, jednako odvratan, jednako eksplicitan i jednako neprikladan za mlađe od šesnaest ili možda čak osamnaest, ali se od 'Big Moutha' razlikuje po još nečemu. Mnogo je ozbiljniji. 'Big Mouth' također je bio poprilično ozbiljan u svojem tretiranju puberteta te onih njegovih aspekata koji nisu povezani samo s ljubavlju, seksom, masturbacijom i menstruacijom, nego i s pronalaženjem svojeg mjesta u svijetu, no 'Human Resources' sav je u odraslim temama. I kad kažem 'odraslim', ne mislim samo na XXX kategorizaciju nekih scena. U ovoj se seriji komično, ali i vrlo ozbiljno obrađuju teme post-partum depresije, bračnih i ljubavnih kriza, demencije i nostalgije, roditeljske ljubavi, ovisnosti, pa i smrti, gubitka i tugovanja.

Zato kad vam kažem da pripremit maramice za gledanje ove serije - nemojte pomisliti ni na što nepristojno. Trebat će vam zbog smijanja do suza, ali trebat će vam i samo zbog suza. Jer to je takva serija. Koliko god šareno i šašavo bila animirana.