GAMEREPORT

Section 8 – evolucija FPS multiplaya

12.09.2009 u 12:00

Bionic
Reading

Nakon inovativnog Left 4 Deada, MP zajednica dobila je još jedan izuzetno inovativan FPS

Što u ovome trenutku treba igraćoj industriji? Još jedan bezlični multiplayer FPS? Definitivno ne, ali bi dobro legao jedan inovativni MP uradak koji bi u žanr konačno unio nešto novo. Upravo je takav Section 8. Ono što će vas natjerati da zinete i počnete sliniti je njegov zanimljivi sustav respawnanja. Nema više glupavog ukazivanja na mjestu nenadane smrti ili oživljavanja na kojekakvim kontrolnim točkama. Kada protivnici od vas naprave jetrenu paštetu, vraćate se na svoj orbitalni svemirski brod i započinjete sunovrat. To jest, adrenalizirani skok na planet pri brzini od preko nekoliko stotina kilometara na sat. Štoviše, prije skoka možete izabrati i točnu poziciju prizemljenja te prije no što tresnete na tlo još malo manevrirati da biste sletjeli baš kamo treba.

Pogledajte Gamereport

Ono, base jumping na speedu. I cracku, heroinu, LSD-u, nikotinu, gospinoj travi i onom pripravku vaše stare babe... Ozbiljno, skakanje je živa ludnica od koje ćete zatreperiti iznutra. No skakanje je ujedno i veliki taktički moment koji cijelu borbu okreće naglavačke. Naime, na ovaj način možete na brzinu doskočiti u pomoć kolegi koji upravo guta metke od svog protivnika. Nema više trčanja preko pola mape i uživanja u uvredama vašeg brata po oružju koji vam skida bližu i daljnju rodbinu jer ste zakasnili dvije i pol mikrosekunde i time ga pustili da ode na onaj svijet. S druge strane, dodatno se dobiva na napetosti. Nikada ne znate odakle će stići pripadnici protivničkog tima i hoće li vam se baš u ovom trenutku doslovce srušiti na glavu!

Section 8-ovi junaci su i vrlo agilna čeljad koja svoja hidraulička odijela koriste i za pojačavanje svojih fizičkih osobina. Prevedeno na rječnik običnoga puka – jako brzo trče. Štoviše, nakon nekoliko sekundi trka eksplodiraju u provali ultra brzog trka i postižu brzine od osamdesetak kilometara na sat. U ovu je jednadžbu ukomponirano i korištenje raketnog lanca. Bez briga, imaju ga svi vojnici bez obzira na klasu. A dok potrošite njegovo ograničeno gorivo, pričekajte desetak sekundi i opet ste spremni za novi let! No sve je ovo samo djelić Sectionova iskustva. Tu je i singleplay kampanja, brojne klase, vozila, razrađene misije, o čemu se informirajte u video recenziji. Svaka čast, multiplay igre su nakon odličnog Left 4 Deada opet dobile nešto novo!