TKO ZNA, ZNA

15-godišnjak izazvao senzaciju među financijašima

  • Autor: D. J.
  • Zadnja izmjena 21.07.2009 19:05
  • Objavljeno 21.07.2009 u 18:18
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Kako piše Observer, jedan 15-godišnjak iz Londona sastavio je izvještaj o medijskim navikama tinejdžera te izazvao pravu senzaciju među financijerima i medijskim djelatnicima, a dospio je i na naslovnicu Financial Timesa

Matthew Robson, stažist u američkoj investitorskoj banci Morgan Stanley, napisao je izvještaj o medijskim navikama svojih vršnjaka i izazvao pravu senzaciju u financijskim krugovima. U njegovom istraživanju piše da Twitter, koji u svom radu koristi sve veći broj medijskih organizacija, jednostavno nije kul među tinejdžerima, ali da su Facebook i besplatno downloadanje muzike vrlo popularni. Tinejdžeri gledaju televiziju, ali ne prate programe koje mogu kasnije gledati online, napisao je između ostalog u svom izvještaju, što je iznenadilo mnoge. Izvještaj, koji uključuje popis popularnih uređaja i medijskih platformi i za čiju statističku vrijednost naručitelji ne garantiraju, proslijeđen je svim klijentima Morgan Stanleya koji investiraju u medije.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi