neugodno iznenađenje

Blogerica koja je pod istragom policije radila je i za Hrvatsku turističku zajednicu

07.09.2023 u 15:39

Bionic
Reading

Poznata hrvatska turistička blogerica Adriana Matak koja je zajedno sa svojim suprugom, savjetnikom za ulaganja Lukom Grgom Matakom uhićena pod optužbom za prijevaru tešku 350 tisuća eura, surađivala je par godina i s Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ) i bila je dio promotivnih kampanja hrvatskog turizma.

Potvrđeno je to za N1 iz HTZ-a koji je, kako priznaju, neugodno iznenađen informacijom da je Adriana Matak uhićena.

Naime, tužiteljstvo sumnja da je zajedno s mužem, inače Australcem hrvatskih korijena, punih pet godina varala investitore koji su željeli uložiti svoj novac na međunarodna tržišta kapitala.

Njihovim uhićenjem mnogi su iznenađeni jer su oboje ostavljali dojam uspješnih poslovnih ljudi, koji žive na visokoj nozi. Vozili su luksuzne automobile, živjeli u elitnom dijelu Zagreba, putovali, odsjedali su skupim hotelima…

Investitori su im, kako je do sada utvrđeno, dali nešto više od 195 tisuća eura i gotovo 227 tisuća kanadskih dolara, odnosno oko 155 tisuća eura. Supružnici Matak uvjerili su ih da njihov novac plasiraju dalje. Neko vrijeme su ih čak zavlačili obećavajući im profit na osnovu ulaganja, no sve je, prema prijavi, bila obična prijevara.

Naime, petero izigranih ulagača ostalo je bez svog novca, a Matakovi su trenutno u istražnom zatvoru u Remetincu gdje čekaju nastavak istrage.

'Hrvatska turistička zajednica je prvi kontakt s Adrianom Matak, tada Kuprešak, ostvarila 2015. tijekom predstavljanja komunikacijskog koncepta ‘Full of Life’ u Londonu. Ovom je događanju Adriana prisustvovala na poziv partnerske PR agencije s tržišta Ujedinjenog Kraljevstva i to kao jedna od travel blogerica i suradnica britanskih portala', objasnio je za N1 Dario Trnka, glasnogovornik HTZ-a.

Nakon toga, dodaje, nastavili su suradnju s Adrianom. Iz HTZ-a uvjeravaju da influencerica za svoju suradnju u promotivnim kampanjama nije dobivala nikakvu naknadu. Platili su joj, ističu, samo za jedan članak 3000 kuna bruto koji je Adriana kreirala za HuffPost na temu tada aktivne kampanje HTZ-a ‘Epic Week’.