turska dogus grupa

Villa Dubrovnik u društvu najluksuznijih hotela Mytha Anthology

  • Autor: I. Ba./Hina
  • Zadnja izmjena 25.09.2017 13:02
  • Objavljeno 25.09.2017 u 13:02
Dogus grupa predstavila je svoj novi brend luksuznih hotela Mytha Anthology

Dogus grupa predstavila je svoj novi brend luksuznih hotela Mytha Anthology

Izvor: Pixsell / Autor: Dusko Jaramaz/PIXSELL

Turska Dogus grupa predstavila je u ponedjeljak u Dubrovniku svoj novi brend luksuznih hotela Mytha Anthology s gastro brendom Il Riccio, kojim je obuhvaćen i njihov hotel Villa Dubrovnik, a u planu su još neke restoranske lokacije u Hrvatskoj, moguće u Zagrebu, Splitu, Zadru i drugdje

'Trenutno u brendu Mytha imamo sedam hotela u Europi, od kojih je jedan Villa Dubrovnik, a dva još planiramo u Dubaiju i prvi Dogusov hotel u SAD-u, u Miamiju iduće godine. Time se Dogus grupa pozicionira u tržišnom segmentu visokog luksuza u kojemu je, osim visoke razine usluge i kvalitete, iznimno važna vrhunska gastronomija i vrhunsko osoblje', rekao je direktor Mytha Hotel Anthology Ermanno Zanini.

Zanini je naglasio i da im je u tom brendu Hrvatska jako važna, zbog svoje lokacije i ponude kvalitetnih namirnica, kao i stoga što se uklapa u mediteranski krug zemalja posebnog 'life stylea' i bogate gastronomije u kojima je većina hotela pod tim brendom (Italija, Cipar, Španjolska, Turska).

Po iznijetim podacima, vrijednost hotela u Mytha brendu je oko 1,2 milijarde eura.

Direktorica Ville Dubrovnik i regionalna menadžerica Mytha brenda Mirna Lončar Stražičić naglasila je sve veću važnost gastro ponude u hotelima visoke kategorije, što utječe i na konačnu cijenu boravka, ali i prihode kompanije i hotela.

  • +7
  • +4

Turistička ponuda Dubrovnika

Izvor: Promo fotografije / Autor: Dhar media

'Ove godine Villa Dubrovnik bilježi 18 posto više prihode i 9 posto više noćenja nego lani, a porasla je i cijena pa se prosječna neto cijena na godišnjoj razini kreće oko 520 eura po smještajnoj jedinici, s time da se u sezoni penje i na 900 eura, a za apartmane i do tri tisuće eura. Takve cijene malo tko ima u Hrvatskoj, a odličnu potražnju za visokim luksuzom potvrđuje i visoka popunjenost, koja ni u 'najslabijim' mjesecima ne padne ispod 70 posto', istaknula je. 

Villa Dubrovnik ima 56 smještajnih jedinica i brojne druge sadržaje i jedan je od najluksuznijih smještajnih objekata u Hrvatskoj, a najviše gostiju ima iz SAD-a i Ujedinjenog Kraljevstva te ove godine više i iz Kanade i Australije.

  • +8
  • +5

Multimilijunaš i sin bivšeg premijera Katra u Dubrovniku

Izvor: Cropix / Autor: Tonci Plazibat / CROPIX

Villa Dubrovnik je u vlasništvu Dogus grupe zadnje tri godine, a njen ulazak u Mityha brend donio je, kako kaže direktorica, bolju tržišnu poziciju i bolje poslovne rezultate, kao i nove strategije i investicije u prodaju i marketing te trening i edukaciju osoblja.

'Kao i ostali u turizmu i mi smo se ove godine više 'mučili' s pronalaskom kvalitetne radne snage i taj je problem sve jači, pogotovo u Dubrovniku. Uspjeli smo se pokriti ove godine, no oko 20 posto radnika još uvijek teško nalazimo, iako nudimo dobre uvjete i nešto bolje plaće nego ostali. Ukupno smo ove sezone zapošljavali oko 120 radnika, od kojih je gotovo 40 stalno zaposlenih', kazala je Linčar Stražičić.

I ona i Zanini su poručili da bi bilo dobro da država po pitanju obrazovanja i kadrova učini više nego do sada, a vjeruju da bi gostiju imali i više da ima više avionskih linija za Dubrovnik i izvan sezonskog reda letenja

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!