Prvih 25

U tri godine HAMAG-BICRO potaknuo više od devet milijardi kuna investicija

15.05.2019 u 12:51

Bionic
Reading

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije HAMAG-BICRO predstavila je u Kaptol Boutique Cinema svoje poslovne rezultate i kampanju #prvih25

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije HAMAG-BICRO dosad je investirala 9,3 milijarde kuna, rečeno je na predstavljanju poslovnih rezultata u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema.

Tom je prilikom predstavljena i kampanja #prvih25, u kojoj su sudjelovali i neki od najuspješnijih hrvatskih poduzetnika. Riječ je o kampanji koja predstavlja 25 priča poduzetnika koji su pomoću usluga i podrške HAMAG-BICRO-a ostvarili izvrsne poslovne rezultate, obilježava prvih 25 godina poslovanja agencije i podsjeća na 25 programa potpore poduzetničkom poslovanju.

Brojke govore same za sebe. HAMAG-BICRO potaknuo je 9,3 milijardi kuna investicija. Samo kroz financijske instrumente potaknuto je 2,7 milijardi kuna investicija. Odobreno je 309 jamstava u iznosu 1,1 milijarde kuna, dok je za 1693 zajma odobreno 484 milijuna kuna.

Kroz programe bespovratnih potpora potaknuto je pet milijardi kuna investicija, čime je 2429 projekata ostvarilo bespovratnu potporu od 1,8 milijardi kuna.

HAMAG-BICRO je kroz različite programe istraživanja, razvoja i inovacija potaknuo 1,6 milijardi kuna investicija, provodeći 344 projekta za koje je osigurano 870 milijuna kuna bespovratnih sredstava. Potaknutim investicijama stvoren je preduvjet za otvaranje više od 14.000 novih radnih mjesta.

'Uspješni poduzetnici koji su odabrali HAMAG-BICRO kao partnera u svom poslovanju predstavljaju zadovoljstvo, ali i odgovornost koja nas svakog dana gura naprijed', rekao je predsjednik Uprave HAMAG-BICRO-a Vjeran Vrbanec. 'Stoga smo upravo kroz ovu kampanju stavili fokus na poduzetnike i pustili ih da ispričaju priču o nama. Drago nam je vidjeti kako naše programe sve više koriste i poduzetnici iz drugih grana gospodarstva - poljoprivrede, turizma, pa čak i umjetnosti.'

U sklopu kampanje #prvih25 predstavili su se i Damir Sabol iz Photomatha, Urška Sršen iz Bellabeata, Tomislav Grubeša iz Geoluxa, Rene Bitorajac iz Lude kuće te Bojan Jerbić, voditelj projekta RONNA/NERO.

Photomath, mobilna aplikacija Damira Sabola, u četiri godine preuzeta je više od 100 milijuna puta s App Storea i Google Playa. Riječ je o aplikaciji koja koristi kameru mobitela kako bi snimila matematički zadatak, riješila ga kompleksnim algoritmima i potom prikazala ne samo rješenje, nego i cijeli postupak. Ovom aplikacijom mjesečno se širom svijeta riješi više od 1,2 milijarde zadataka.

Bellabeat se pročuo lansiranjem pametnog nakita pod nazivom Leaf, potom je uslijedio Spring, pametna boca za vodu s umjetnom inteligencijom, te Time, pametni ručni sat elegantnog dizajna. Zbog svih tih uspjeha suosnivačica Urška Sršen uvrštena je na Forbesovu listu najuspješnijih ljudi u Europi, mlađih od 30.

  • +2
#prvih25 Izvor: tportal.hr / Autor: Mladen Smrekar

NERO je neurokirurški robot razvijen na zagrebačkom Fakultetu strojarstva i brodogradnje. Koristi se u stereotaksijskoj biopsiji tumora, dubokoj mozgovnoj stimulaciji, stereoelektoencefalografiji i ventrikularnoj drenaži. Njegovo uvođenje u kiruršku salu pojednostavljuje proces neuronavigacije i značajno skraćuje vrijeme predoperativnog i operativnog postupka.

Zagrebačka tvrtka Geolux je tvrtka koja proizvodi radare; svojim proizvodima drže deset posto globalnog tržišta, a u Kini čak 30 posto. Izrađuju hidrološke radare, ali i one koji nalaze primjenu u prometu te radare namijenjene sigurnosnim sustavima i obrani.

Luda kuća je uspješno kazalište koje su prije nešto više od godinu dana u bivšem kinu Mosor otvorili glumci Rene Bitorajac i Branko Đurić. Oni su, kažu, stvorili kazalište drugačije od ostalih, sa stolovima za kojima se može i pijuckati, pa se mogu pohvaliti s više od 40 tisuća posjetitelja koji su otišli kući s osmijehom na licu.

Njihove priče, ma koliko različite bile, povezuje jedna nit. Kako su istaknuli govornici, HAMAG-BICRO omogućio im je da postanu i opstanu kao poduzetnici, pruživši im potporu u samom početku, kad je najteže.