Emil Tedeschi

'Svi su šutjeli, samo sam ja rekao Todoriću da laže. A onda je nastala svemirska rupa od nekoliko milijardi eura‘

  • Autor: L. F.
  • Zadnja izmjena 08.12.2021 13:31
  • Objavljeno 08.12.2021 u 13:14
tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Matej Grgić

Na konferenciji 'Kvaliteta korporativnog upravljanja', koja se održava u zagrebačkom hotelu Esplanade, predsjednik Uprave Atlantica Emil Tedeschi sudjelovao je na panelu 'Prilike za rast putem tržišta kapitala'

Tedeschi je upozorio, piše Jutarnji list, da u Hrvatskoj nije došlo do podizanja kvalitete korporativnog upravljanja.

'Ivica Todorić javno je rekao da je cijela odgovornost u kompaniji na njemu i nitko nije reagirao, svi su šutjeli. Samo sam mu ja rekao da laže i da to nije istina. I nastala je svemirska rupa od nekoliko milijardi eura u toj kompaniji. Postoji odgovornost prema trećima iako si možda jedini vlasnik', upozorio je Tedeschi.

Ok, nastavio je, kompanija ne želi izaći na burzu jer ne želi biti transparentna. Ali, zaključio je Tedeschi, to znači da mi imamo dvije Hrvatske, bijelu i crnu Hrvatsku.

Izrazio je uvjerenje da kvalitetno korporativno upravljanje ovisi prije svega o samodisciplini ljudi koji osnivaju i vode kompanije.

'Korporativno upravljanje isto je kao i vožnja aviona. Imaš pravila, znaš voziti i u jednom trenutku ti se učini da možeš sletjeti, ali kontrola leta ti kaže da ne možeš sletjeti i da odeš na drugi aerodrom. Bez samodiscipline ne možeš se baviti biznisom na razini o kojoj ovdje govorimo', komentirao je Tedeschi.

  • +40
  • +37

Sva lica Emila Tedeschija

Izvor: Screenshot / Autor: Atlantic Grupa

Smatra kako na našoj poslovnoj sceni ima malo interesa za standarde korporativnog upravljanja koje Atlantic grupa primjenjuje u svome poslovanju.

'Meni je žao zbog toga što u nas nema dovoljnog zanimanja za standarde korporativnog upravljanja u Atlantic grupi. S druge strane, investitori prepoznaju ono što radimo. I tu nije toliko važna cijena vaše dionice, nego ukupno povjerenje koje uživate zbog transparentnosti koju imate u poslovanju. I nije samo riječ o povjerenju potrošača u naše brendove, već i povjerenje kompanija kao što su Unilever ili Johnson&Johnson u usluge koje pružamo', rekao je Tedeschi, piše Jutarnji list.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!