inovativne prodajne i marketinške kampanje

Svi pričaju o Tik Toku, a vi ne znate kako se uključiti na najjači marketinški kanal? Digital King i tportal.hr imaju jedinstveno rješenje

  • Autor: L.P./Promo
  • Zadnja izmjena 08.04.2022 09:32
  • Objavljeno 07.04.2022 u 16:54
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Sve više kompanija i brendova dolazi na TikTok. Jedan od vodećih news portala u Hrvatskoj, tportal.hr, i Digital King dogovorili su jedinstvenu suradnju. Odlučili su napraviti iskorak i uključiti najbrže rastuću mrežu TikTok kao novu ponudu za sve svoje klijente u projektu pod imenom TikTok Hub - prvi medijski prostor kao 'digital playground' za kreatore sadržaja na TikToku

ZAŠTO TIKTOK?

TikTok je dostupan u više od 150 zemalja, ima preko milijardu korisnika i preuzet je više od 2,6 milijardi puta. Najbrže je rastuća društvena mreža, a korisnici je obožavaju. U prosjeku provode čak 52 minute dnevno na toj platformi. Novo istraživanje pokazalo je da mlađi ljudi u dobi od četiri do petnaest godina u prosjeku provode 80 minuta dnevno na njoj. Od ostalih zanimljivih činjenica treba izdvojiti:

  • 90 posto korisnika otvara aplikaciju TikTok više puta dnevno
  • 60 posto korisnika TikToka čini generacija Z i postali su pravi trendseteri
  • više od milijarde videa gleda se svaki dan
  • 491.000 korisnika TikToka u Hrvatskoj ima između 18 i 35 godina.

Engagement na TikToku veći je nego na ostalim društvenim mrežama, u prosjeku 11,83 posto u odnosu na 0,35 posto na Instagramu, 2,75 posto na YouTubeu, 0,01 posto na Facebooku, prema istraživanju koje je proveo Adage.com., dok je prema Hootsuiteu TikTok u SAD-u, a odnedavno i u Europi, preuzeo vodeće mjesto u marketingu.

Uz pomoć kratkih videa sa sažetim informacijama, zajednica na TikToku omogućuje brendovima da se predstave na iskren i zabavan način te ostvare emotivnu vezu s korisnicima. Zbog sve veće popularnosti platforme raste i broj novih aktivnih korisnika te oni svoje odluke o kupovini donose uz pomoć sadržaja na TikToku.

Sve više brendova iz različitih industrija počinje kreirati poseban sadržaj na TikToku i grade zajednicu postojećih i budućih korisnika na svom profilu.

ŠTO RADIMO?

Tportal.hr prvi u Hrvatskoj surađuje s najvećom mrežom najutjecajnijih kreatora sadržaja za TikTok u regiji, u kojoj je predvodnik Dario Marčac, vodeći kreator sadržaja na Balkanu s više od sedam milijuna pratitelja.

U godinu dana intenzivnog snimanja za društvenu mrežu TikTok, Dario je postao vodeći tiktoker na Balkanu. U isto vrijeme osnovao je brend pod tadašnjim nazivom TikTok Balkan, u kojem je okupio preko 20 najvećih tiktokera na Balkanu. U posljednje vrijeme gost je mnogih konferencija i festivala, između ostalog kao najmlađi predavač na prošlogodišnjem Weekend Media Festivalu u Rovinju.

Kroz mrežu regionalnih tiktokera omogućujemo spajanje brendova i klijenata s profiliranim tiktokerima koji najviše odgovaraju vibri i filozofiji pojedine kompanije, a one se tako mogu putem njihovih profila obraćati direktno krajnjem korisniku. Sadržaj koji tiktokeri kreiraju pozitivan je i family friendly, a suradnja je moguća s najpopularnijim tiktokerima u Hrvatskoj, ali i regiji.

KAKO RADIMO?

Digital King djeluje kao spona između brendova i klijenata te mreže najutjecajnijih hrvatskih i regionalnih tiktokera. Za svaki brend postoji savršen influencer. Po principu 'ključ u ruke' kreiramo inovativne prodajne i marketinške kampanje s fokusom na održavanje dugoročnih odnosa između influencera i brendova, a tiktokerima, u ovom slučaju kreatorima sadržaja, pružamo potpunu slobodu da budu kreativni te da na svoj autentičan način - poznat publici koja ih prati (i zbog čega ih prati) - promoviraju određenu poruku, ideju, projekt, proizvod, i to na platformi na kojoj imaju najviše moći.

Digital King u tom odnosu klijent – kreator sadržaja sudjeluje kao posrednik i pregovarač, meeting point između brendova i tiktokera, podrška prilikom provedbe kampanja, od početka do kraja. Brinemo se za sve financijske aktivnosti i transakcije, a u suradnji s tiktokerima sudjelujemo u kreiranju sadržaja i garantiramo njegovu isporuku, kao i isporuku dogovorenih KPI-eva u skladu s briefom.

ŠTO RADIMO?

TikTok HUB je zamišljen kao mjesto koje usluge vodećih influencera iz regije nudi klijentima. Uz kreiranje kampanja za brendove i klijente, među prvima u Hrvatskoj nudimo otvaranje te vođenje kompletnog profila na TikToku, kreiranje strategija na TikToku, sadržaja, izvještaja i brige o analitici.

Na tportal.hr uskoro otvaramo i novu podrubriku sa sadržajem na temu influencer marketinga, TikToka u marketinške svrhe, best practice primjera kompanija i brendova u Hrvatskoj, ali i u svijetu, koji su uspješno savladali TikTok, kao i Tips & Tricks i novosti iz svijeta društvenih mreža i TikToka, savjeta kako iskoristiti moći i benefite TikToka za promociju svojih usluga i proizvoda, kako uopće početi na TikToku, zašto je pravo vrijeme za to, zašto je TikTok dobar za biznis i sve slične teme iz svijeta društvenih medija.

ZAŠTO RADIMO?

Primarni cilj TikTok Huba i posebne rubrike tportala obogaćivanje je sadržaja za mlađu publiku te inspiriranje brendova i klijenata koji razmišljaju o izlasku na tržište TikToka.

Stvaranjem sadržaja prilagođenog mlađoj target skupini otvaramo mogućnosti i za integraciju novih klijenata u već postojeći portfelj usluga Digital Kinga, ali i novi - TikTok Hub.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!