rasco grupa

Startali su iz garaže i s dva zaposlenika u Kalinovcu, a lani su uprihodili 152 milijuna kuna

06.02.2019 u 14:00

Bionic
Reading

Rasco, jedan od vodećih europskih proizvođača profesionalne opreme za ljetno i zimsko održavanje prometne infrastrukture iz Kalinovca, do 2020. planira uložiti 71 milijun kuna u kompaniju

Rasco do 2020. planira uložiti u tvrtku ukupno 71 milijun kuna, najavio je predsjednik Uprave Rasco-a Ivan Franičević predstavljajući u Zagrebu poslovne rezultate tvrtke za prošlu godinu. Prema preliminarnim, nerevidiranim rezultatima, Rasco grupa bilježi konsolidirani prihod od prodaje u iznosu od 152,2 milijuna kuna što je povećanje od 18,7 posto u odnosu na godinu ranije.

'Prošla godina za nas obilježava početak trogodišnjeg ciklusa investiranja u značajno proširenje kapaciteta, povećanje energetske efikasnosti i razvoj novog proizvoda. Ostvarena dobit reinvestirana je u financiranje rasta i investicija. Važan izvor financiranja investicija su bespovratna sredstva iz natječaja u okviru Operativnog programa konkurentnost i kohezija (2014-2020) koji se financiraju sredstvima Europskog fonda za regionalni razvoj', rekao je Franičević, predsjednik Uprave Rasco-a te najavio kako će kompanija u trogodišnjem razdoblju, do 2020. investirati ukupno 71 milijun kuna.

Od toga će 33 milijuna kuna kompanija uložiti u povećanje proizvodnog kapaciteta, 27 milijuna kuna u tehnologiju i edukaciju zaposlenika, te 11 milijuna kuna u razvoj novih proizvoda. Plan je, kako je objašnjeno, ulaganjem u održiv globalni rast, razviti se u najvećeg proizvođača u branši.

Za rast prihoda od gotovo 20 posto zaslužno je jačanje prodaje opreme za zimsko održavanje prometnica na tržištu jugoistočne Europe, rekordna godišnja prodaja MUVO vozila te novi proizvodi u portfelju.

  • +7
Rasco - Tvornica za proizvodnju komunalne opreme Izvor: Pixsell / Autor: Marijan Susenj

Istovremeno, navodi se u priopćenju iz Uprave ove kompanije, u Rasco-u je prošle godine broj zaposlenih porastao s 244 koliko ih je bilo 2017. na 380 što je skok od gotovo 56 posto. Tijekom 2018. rasla su i prosječna neto primanja zaposlenika koja danas iznose 8,8 posto više nego sredinom prošle godine.

Ukupna neto dobit Grupe je povećana za 56,5 posto te u 2018. iznosi 13,4 milijuna kuna, što je rezultat rasta prihoda od prodaje u svim povezanim poduzećima.

Ova tvrtka na pragu trećeg desetljeća poslovanja stasala je iz garaže i dvoje zaposlenih, a danas izvozi u preko 40 zemalja svijeta. Ključna tržišta su im Hrvatska, Srbija, Njemačka, Norveška, Francuska, Mađarska, Ukrajina, Rusija, Slovenija, Bosna i Hercegovina te Španjolska, a matično poduzeće Rasco 71 posto prihoda ostvarilo je upravo prodajom na inozemnom tržištu.

'Zahvaljujući partnerstvu koje razvijamo s kupcima i korisnicima danas je Rasco prepoznatljiva robna marka u svijetu i ponosni pokretač razvoja sjeverozapadne Hrvatske', poručuje Franičević.