Digital Velocity konferencija

S.T.A.R. digital osvojio nagradu Agency of the year u konkurekciji od više od 130 globalnih agencija

11.07.2019 u 10:30

Bionic
Reading

11. i 12. lipnja održana je konferencija Digital Velocity u Londonu čiji je organizator američka tvrtka Tealium iz San Diega.

Digital Velocity vodeći je događaj za industriju podataka i digitalnih inovacija koji okuplja najvažnije brendove u maloprodaji, putovanjima i ugostiteljstvu, zdravstvu, izdavaštvu, ljepoti, financijskim uslugama te B2B sektoru. Svake godine, stotine klijenata, potencijalnih klijenata i strateških partnera okupljaju se kako bi učili i povezali se s liderima u industriji, stekli uvid u priče o uspjehu i pomaknuli granice te usmjerili svoje strategije prema upravljanju i korištenju podacima.

Tealium je lider u rješenjima za tag management, customer data platformu i orkestraciju podataka koji omogućuje globalnim tvrtkama da pametno korsite svoje podatke o klijentima i stvore više smislenih, relevantnih korisničkih iskustava u stvarnom vremenu.

Više od 800 klijenata diljem svijeta vjeruju Tealiumu u rješavanju problema fragmentiranosti podataka i izradnji jedinstvenog profila korisnika kako bi se kroz personaliziranu komunikaciju postiglo što bolje korisničko iskustvo.

S.T.A.R digital je Tealiumova partner agencija za tržište Hrvatske i regije koja je prepoznala vrijednost MarTech tehnologija i proizvoda koji danas slovi kao najbolje tehnološko rješenje u kategoriji Tag Managementa i CDP (customer data platform) tehnologija.

Ove je godine S.T.A.R. digital na konferenciji Digital Velocity u Londonu osvojio nagradu AGENCY PARTNER OF THE YEAR u konkurekciji od više od 130 globalnih agencija s kojima Tealium surađuje.

Broj marketinških tehnologija u velikom je porastu zadnjih nekoliko godina. Svaka tehnologija ima svoje specifičnosti i različite namjene. Većina korisnika ima nekoliko tehnologija u svom marketinškom stacku što dodatno otežava posao ljudima koji su zaduženi za održavanje i povezivanje istih. Tealium je alat koji služi kao centralna platforma na koju se spajaju svi ostali alati. Na taj se način firmama olakšava posao povezivanja alata, osigurava se konzistentnost podataka preko svih komunikacijskih kanala te se na jednom mjestu nalaze svi podaci koji su potrebni za izradu kvalitetne analitke kako bi firme što bolje mogle razumjeti svoje korisnike.

“Danas se u MarTech industriji susrećemo s velikim paradoksom. S jedne strane pokušavamo prikupiti što više podataka, a zapravo nemamo strategiju a često niti znanje povezati, strukturirati i koristiti sve podatke. Mi smo kao S.T.A.R. digital prepoznali vrijednost MarTech & CDP tehnologija i odlučili smo ih uvesti na hrvatsko tržište kako bismo pružili mogućnost većim firmama da rješe problem fragmentiranost podataka, da upravljaju svojim podacima te poboljšaju korisnička iskustva preko analiza, personalizacije i razumijevanja potreba svojih korisnika. Dosadašnje iskustvo s postojećim klijentima pokazalo je da se tek kreće u pravu analizu i korištenje podataka jer tek sada na tržište dolaze alati koji to i omogućuju. Nevjerojatno je gledati kako kako nova saznanja tj.podaci koje pružaju CDP tehnologije mijenjaju strategije, kako marketinške i prodajne tako i tržišne. A ne zaboravimo da su to podaci na kojima ležimo već godinama no tek sada ih uspijevamo povezati, analizirati i iskoristiti na pravi način. ”, kaže Monika Mrkonjić, voditeljica projekata S.T.A.R. digital grupe.

Tealium Digital Velocity London 2018 Highlights Izvor: Promo fotografije / Autor: Tealium Digital Velocity London 2018 Highlights