POVRATAK U '90-TE

Petina građana odlazi kupovati preko granice

  • Autor: Hina
  • Zadnja izmjena 21.09.2009 12:11
  • Objavljeno 21.09.2009 u 12:07
šoping, trgovina, trgovački centar

šoping, trgovina, trgovački centar

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX / Nenad Dugi

Gotovo petine hrvatskih kućanstava ponovno gotovo redovito odlazi kupovati preko granice, pokazalo je istraživanje agencije GfK koje je provedeno od veljače do lipnja na uzorku od tisuću građana

U razdoblju od veljače do lipnja svaki je mjesec u kupnju preko granice odlazilo od 14 do 19 posto kućanstava

Tako je primjerice u lipnju ukupno 15 posto kućanstava kupovalo u susjedstvu. Najviše ih je bilo iz Slavonije (27 posto), Istre i Primorja (24 posto), Zagreba s okolicom te Like, Korduna, Banovine (po 13 posto), sjeverne Hrvatske (10 posto) i Dalmacije (7 posto).

U te su kupovine, kako je pokazalo istraživanje, nešto više išli građani visoke stručne spreme, njih 20 posto ili srednje stručne spreme (17 posto), zatim su to osobe u stalnom radnom odnosu (22 posto), iz kućanstava s četiri i pet članova (oko 20 posto), srednjih ili viših mjesečnih prihoda kućanstva (18 do 20 posto).

Oni koji su bili u kupovini u lipnju gotovo obavezno su kupili nešto od odjeće i obuće (65 posto). Te su proizvode najviše kupili oni iz Zagreba (81 posto) i iz Istre (86 posto).

Od proizvoda svakodnevne potrošnje kupovala su se sredstava za pranje i čišćenje (21 posto), sredstava za osobnu higijenu (20 posto), mlijeko i mliječnih prerađevine, kava, bezalkoholna i alkoholna pića (oko 17 do 22 posto), meso i prerađevine (13 posto), cigarete (oko 40 posto) pa sve do bijele tehnike (4 posto).

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi