digitalni stručnjaci

O tri stupa digitalne prisutnosti brenda na Danima komunikacija

23.03.2017 u 13:55

Bionic
Reading

Na Dane komunikacija stiže i Alexandra Wheeler, koja će posjetiteljima otkriti kako je Starbucks postao broj jedan brend na društvenim mrežama

Web stranica s očaravajućom pričom i inspirativnim dizajnom predstavlja jezgru prisutnosti u digitalnom svijetu. Slijede je društvene mreže, čijom strateškom uporabom nadalje gradimo ljubav prema brendu. Tu su zatim ostali akteri digitalnog svijeta, poznatiji kao influenceri, koji svojim utjecajem mogu dodatno ojačati odnos povjerenja između brendova i njihovih korisnika. Za pomoć u snalaženju kroz ovaj veliki digitalni ekosustav weba, društvenih mreža i influencera pobrinut će se vrhunski predavači i sudionici nekoliko diskusija i radionica ovogodišnjih Dana komunikacija.

Predavanje Dana komunikacija s vrhunskim uvidom za digitalne stručnjake i s jednim od najpoznatijih primjera najbolje digitalne prakse je i ono bivše potpredsjednice odjela digitalnog marketinga Starbucksa, brenda broj jedan na društvenim mrežama. Alexandra Wheeler pokazat će kako je sudjelovala u izgradnji odnosa korisnika s ovim svjetski poznatim brendom daleko izvan četiri zida trgovina, kroz strateško promišljanje i svakodnevni doživljaj brenda u digitalnom svijetu.

U razdoblju kada se online prisutnost brenda izjednačava s prisutnošću na društvenim mrežama, kreativni direktor agencije MediaMonks iz Londona Jon Biggs vraća nas osnovama kroz novi pristup web stranicama. Integriranjem najnovijih dosega u digitalnom dizajnu s pomno prilagođenom pričom o brendu web platforme vraćaju se na velika vrata kako bi potvrdile svoj doprinos digitalnoj strategiji kompanije.

Uz vlastite kanale, brend može koristiti društvene mreže i blogove utjecajnih pojedinaca kako bi komunicirao sa svojim korisnicima. Pri tome je važno da se radi o autentičnom komuniciranju koje zbilja ima utjecaj na korisnike. Philip Brown iz londonske agencije Come Round specijaliziran je za osmišljavanje, razvoj i izvještavanje kod strategija s influencerima, a posjetiteljima predavanja na Danima komunikacija pokazat će kako ostvariti suradnju koja ima moć mijenjanja mišljenja i ponašanja ljubitelja brenda.

Festival Dani komunikacija održat će se od 30. ožujka do 2. travnja u hotelu Lone u Rovinju. Organizatori festivala pripremili su još mnogo predavanja i sadržaja posvećenih digitalnoj sferi, a sve informacije o predavačima, popratnim sadržajima i kotizacijama za festival dostupne su na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.