poslovna edukacija

Najava seminara za lipanj u Mirakul Edukacijskom centru

05.06.2017 u 09:44

Bionic
Reading

Mirakul Edukacijski centar nastavlja s organizacijom i pripremom poslovne edukcije za lipanj

Teme koje će se provesti pokrivaju ključna područja poslovanja (management, financije, prodaju, marketing, HR), a svi seminari omogućuju polaznicima trenutnu primjenu stečenih znanja, zahvaljujući brojnim praktičnim i aktualnim primjerima.

Pregled specijalističkih seminara za lipanj

Kako izraditi CBA analizu (analizu koristi i troškova) (7. i 8. lipnja)

Osnovni cilj seminara jest upoznati polaznike s metodološkim okvirima, sadržajnim sastavnicama te s procesom izrade analize koristi i troškova, kao ključnog dokumenta na osnovu kojega Europska komisija vrednuje prihvatljivost projekata i donosi odluke o njihovom sufinanciranju sredstvima Kohezijskog i strukturnih fondova EU.

Predavač: Hrvoje Domjanić

Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Upravljanje projektima po PMI metodi (8. i 9. lipnja)

Polaznici će se upoznati s fazama životnog ciklusa projekata te osnovnim procesnim grupama upravljanja projektima (procesi pokretanja, planiranja, izvršenja, kontrole te zatvaranja projekta). Također, kroz ovaj seminar polaznici će imati priliku upoznati se s pojedinim specifičnim znanjima upravljanja projektima prema vodiču PMBOK, kao što su upravljanje vremenom, troškovima, integracijom, opsegom, kvalitetom, ljudskim resursima, dionicima, nabavom za potrebe projekta, komunikacijama i projektnim rizicima. Seminar se sastoji od teorijskog i praktičnog dijela. Praktična nastava izvodit će se kroz tematske radionice i vježbe u grupama.

Predavačica: mr.sc. Petra Gracin, MBA, PMP

Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Strategija nastupa na društvenim mrežama (8. - 9. lipnja)

Polaznici će na temelju stečenih teorijskih i praktičnih znanja i vještina moći definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima. Nadalje, znat će odrediti one na kojima će nastupiti i izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili branda na tim društvenim mrežama te prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva.

Predavačice: Ana Penović, Danela Žagar

Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Google AdWords-osnovni modul (8. lipnja)

Naučit ćete kako planirati i kreirati uspješnu AdWords kampanju, odabrati budžet i formate ovisno o ciljevima, te kako mjeriti uspješnost putem alata Google Analytics. Naglasak seminara je na praktičnim primjerima iz prakse, popraćenim konkretnim savjetima iz bogatog iskustva predavača.

Predavač: Vice Božić

Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Mini MBA–Executive leadership Decision Making and Strategic Planning (9. lipnja)

Emphasizing the importance of long-term strategic decision-making, Executive leadership Decision Making and Strategic Planning workshop is designed to improve managers’ judgment and critical thinking skills using proven approaches that will build adaptability into your decisions. Chief executive officers and top management set policies for acquiring and integrating resources for the organization. Among their goals are to reduce uncertainty, increase stability, increase resources, and reduce competition. Participants will understand the decision-making process from start to finish, with the ability to recognize cognitive biases that inhibit good decisions. This strategic decision-making program enhances participants’ capacity to make well-thought-out individual, group, and organizational decisions and develop tools to improve individual and organizational decision making.

Predavači: dr.sc. Jasminka Samardžija, mr. sc. Zoran Uranjek, dipl.ing.

Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Kontroling – izvor ključnih financijskih informacija za uspješno odlučivanje (14. lipnja)

Cilj predavanja je definirati sve potrebne informacije koje oslikavaju stanje i kretanje poslovanja poduzeća, naučiti prepoznati bitne pokazatelje koji reprezentativno opisuju situaciju u poduzeću i krizne točke kao sigurne znakove upozorenja nadolazeće poslovne krize, te razumjeti odnos interne i eksterne revizije, te kontrolinga. Zadatak je dati naglasak na uočavanje velikih problema dok su još mali, te definirati pitanja na koja Uprava treba dati odgovor.

Predavačica: mr.sc. Jasmina Očko

Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Kontroling prodaje i ključnih kupaca (28. lipnja)

Na praktičnim primjerima pokazati što je prodajnom osoblju važno razumjeti i prihvatiti  iz područja kontrolinga kao neophodno znanje bez kojeg poduzeće gubi stvorenu vrijednost. Kontroling u prodaji jedan je od najkorištenijih i najrazvijenijih segmenata kontrolinga, te stoga danas raspolažemo prilično jakim modelima analize i segmentiranja kupaca, asortimana, tržišnih niša. Zadatak kontrolinga u prodaji je pomoći svakom poduzeću pronaći svoj optimalan model za upravljanje vrijednostima u prodaji, te da uz minimalne troškove postigne što bolje rezultate.

Predavačica: mr.sc. Jasmina Očko

Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Napredno korištenje društvenih mreža (29. - 30. lipnja)

Polaznici će na temelju stečenih teorijskih i praktičnih znanja i vještina moći definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima, a na kojima će tvrtka nastupiti, te izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili branda na tim društvenim mrežama i prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva.

Predavačice: Ana Penović, Danela Žagar

Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Google AdWords-napredni modul (30. lipnja)

Ako već koristite Google AdWords oglašavanje, te želite optimizirati i unaprijediti vaše kampanje, onda je ovo seminar za vas. Naučit ćete kako iskoristiti napredne mogućnosti AdWords sustava, optimizirati kampanje i odredišne stranice, te koristiti alate kao što su AdWords Editor i Centar upravljanih računa (MCC). Naglasak seminara je na praktičnim primjerima iz prakse, popraćenim konkretnim savjetima iz bogatog iskustva predavača.

Predavač: Vice Božić

Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Transformacija kompanije-reorganizacija i programi restrukturiranja (30. lipnja)

Cilj seminara je naglasiti stratešku ulogu HR-a u procesima upravlja kompanijom, a posebice u kriznim vremenima. Polaznici bi kroz konkretne poslovne slučajeve trebali naučiti prepoznati osnovne aspekte upravljanja tvrtkom te uloga HR u njima, te bi nadalje trebali detaljno proučiti koji su procesi unutar HR-a ključni za kvalitetno upravljanje tvrtkom u kriznim vremenima. Seminar će također kroz praktična iskustva približiti polaznicima metode optimizacije, kao i mjerenja produktivnosti te model povećanja iste unutar poslovnih subjekta. Detaljnije će se obraditi procesi reorganizacija, programa zbrinjavanja viška zaposlenika te proces promjene organizacijske kulture, a sve kao dio sveobuhvatnog procesa transformacije kompanije.

Predavač: Igor Kovač

Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Mini MBA–Finance for Executives (30. lipnja)

The workshop is designed for non-financial executives, including general managers, senior functional managers outside finance general managers of small and medium-sized companies, senior functional managers outside finance, board members and directors and managers in the areas of Commerce & Sales, Marketing, Production, Logistics and R&D within medium and large-sized companies, corporate customer-relations officers in financial service organisations who require a better understanding of the financial impact of business decisions.

Predavač: Alen Premužak MBA

Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Sve dodatne informacije o seminarima i programima, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na web stranicama www.mirakul.hr/edukacijski-centar/najava-edukacijskih-programa