i u hrvatskoj

Müller uvodi novost na blagajnama: Stručnjaci upozorili na potencijalne probleme

26.05.2025 u 07:59

Bionic
Reading

Njemački maloprodajni lanac Müller priprema značajnu modernizaciju svojih prodajnih mjesta diljem Europe, uključujući i Hrvatsku. Kako izvještava renomirani njemački portal “Lebensmittel-Zeitung“, kompanija planira uvođenje samonaplatnih blagajni u sve zemlje u kojima posluje

Ukupno bi trebalo biti instalirano oko tisuću samoposlužnih terminala, čime Müller želi povećati operativnu učinkovitost te istovremeno olakšati posao zaposlenicima, prenosi Fenix Magazin. Na taj način, kupci bi dobili veću autonomiju tijekom plaćanja, a osoblje bi moglo biti usmjereno na druge zadatke unutar trgovine.

Za razliku od svojih konkurenata, poput dm-a i Rossmanna, koji su ovu tehnologiju već uveli u velikoj mjeri, Müller tek sada započinje s integracijom samoposlužnih blagajni. Dm, primjerice, koristi ovakvu vrstu naplate još od 2022. godine, kako u Njemačkoj tako i na inozemnim tržištima, dok Rossmann već raspolaže s više od 2.000 terminala i namjerava njima opremiti sve svoje prodavaonice do 2027. godine.

Unatoč prednostima, stručnjaci upozoravaju na potencijalne izazove povezane s ovom tehnologijom u drogerijskom sektoru. Naime, zbog manjih dimenzija proizvoda, postoji veća vjerojatnost za krađe ili netočno skeniranje artikala. Ipak, Müller smatra kako prednosti digitalizacije nadmašuju moguće rizike.

Prema navodima “Lebensmittel-Zeitung“, ova inicijativa bit će implementirana istovremeno u više europskih zemalja, uključujući Njemačku, Austriju, Švicarsku, Lihtenštajn, Španjolsku, Sloveniju, Mađarsku i Hrvatsku.