nova pozicija

Manuela Tunjić nova voditeljica prodaje u Dhar mediji

21.02.2018 u 11:07

Bionic
Reading

Manuela Tunjić nova je voditeljica prodaje u 'full service' agenciji Dhar media poznatoj po poslovanju prema načelima dharmičkog menadžmenta iz kojeg je izrasla poslovna organizacija koja bilježi kontinuirani rast poslovanja

Dhar media upravlja licencom Superbrands Hrvatska i Slovenija, izdaje stručni magazin Brend kultura i vodi klijente poput Henkel Bauty&Care, H&M, dr.Oetker, Royal Canin, DDL, Fisherman's friend, Orbico, Sharma Leadership International Inc. i drugi.

Rast poslovanja i zabilježena dobit u 2017. donijele su pozitivne promjene u poslovanju agencije stoga je Lea Brezar, CEO agencije i vlasnica licence za Superbrands Hrvatska i Slovenija, svoju višegodišnju suradnicu Manuelu Tunjić postavila za novu voditeljicu prodaje.

Svoje višegodišnje iskustvo u logistici, marketingu i prodaji te brand i event managementu, Manuela je Tunjić od 2012. godine u agenciji Dhar media dodatno profesionalno usavršila kao stručna suradnica, a zatim koordinatorica projekata. Od veljače 2018. službeno će voditi agencijsku prodaju te biti nadležna u poslovima prodajnih strategija za tržišta u regiji. Istraživanje i koordinacija aktivnosti nadalje čine jaki segment njezina rada u svrhu pojačavanja prodaje, a opis posla upotpunjuje i rad u mnogim drugim područjima poput daljnjeg event i projekt managementa.

'Obzirom na konstantan rast Dhar medie, osobito u zadnje tri godine, raduju me novi izazovi u poslovanju i vođenju u segmentu prodaje. Očekujem nastavak rasta na novim tržištima u regiji u suradnji s našim klijentima te rad s izazovima koje donosi strateško planiranje prodaje, pogotovo za projekte Superbrands i stručni magazin Brend kultura koji odnedavno izlazi i u Sloveniji', kaže Manuela Tunjić, voditeljica prodaje, Dhar media i Superbrands Hrvatska i Slovenija.