U svijetu gdje se granice između poslovnog i privatnog života sve više brišu, poslodavci koji prepoznaju potrebe svojih zaposlenika ističu se kao rijetkost. OTP banka upravo je takav primjer – institucija koja ne nudi samo financijske usluge, već i radno okruženje u kojem su fleksibilnost, razumijevanje i podrška ključni elementi svakodnevice. O tome svjedoči i karijerna priča Nine Sekule, direktorice Odjela privlačenja talenata i podrške zaposlenicima, koja je proteklih 11 godina provela u OTP banci
Nina Sekula u banku je stigla bez prethodnog iskustva u bankarstvu ili području upravljanja rizicima, iz svijeta revizije i kontrolinga. Unatoč tome, vrlo brzo je prepoznata kao netko tko može preuzeti velike projekte i vodstvo nad novim organizacijskim jedinicama.
'Krenula sam kao viši analitičar rizika, vodila projekte na razini banke, a onda i Direkciju kontrole rizika. No život me odveo u drugom smjeru – treći porodiljni dopust i teška prometna nesreća dogodili su se baš u vrijeme spajanja OTP banke i Splitske banke, što je značilo i gašenje mog odjela', prisjeća se.
Taj izazovni trenutak nije značio kraj – dapače, otvorio je novo poglavlje. Prešla je u ljudske resurse, gdje je postupno napredovala do pozicije direktorice.
'To je dijametralno suprotno od mojih ranijih uloga, ali sam jako zadovoljna. Fokus mi je sada na ljudima, ne na brojkama – i to je osvježavajuća promjena.'
Podrška zaposlenicima koji su i roditelji
Majka troje djece, Sekula dobro zna kako izgleda svakodnevni balans između obiteljskih i poslovnih obaveza. No, ističe da je ključan faktor upravo razumijevanje poslodavca:
'Kada vam dijete ima temperaturu, nije rješenje odmah bolovanje. Kod nas je važno da je posao odrađen – bez obzira odakle i kad. To znači da navečer, kad djeca zaspu, mogu u miru završiti obaveze i pritom ne izostajem s posla.'
OTP banka time pokazuje da ravnoteža nije samo poželjna – ona je sustavno omogućena.
Fleksibilnost na djelu: hibridni rad i tri centralna ureda
U OTP banci fleksibilan rad nije marketinška parola, već konkretna praksa. Zaposlenici koriste hibridni model 3+2 (tri dana iz ureda, dva dana od kuće), klizno radno vrijeme te mogućnost skraćenog petka, kada se za produženi vikend radni sati rasporede od ponedjeljka do četvrtka.
Posebno se ističe i geografska fleksibilnost – OTP banka jedina je u Hrvatskoj koja ima centralne urede u tri grada: Zagrebu, Zadru i Splitu.
'Zaposlena sam u Zadru, ali ako mi privatno treba boravak u Zagrebu, bez problema radim iz tamošnjeg ureda. Isto vrijedi i obrnuto – kolege se sele iz Zagreba na jug i nastavljaju raditi bez ikakvih prepreka.'
Kad benefiti nisu samo lista – već stvarna podrška
OTP banka zaposlenicima nudi širok spektar pogodnosti koje olakšavaju svakodnevicu, ali i pokazuju kulturu poštovanja i brige. Od sistematskih pregleda i slobodnog dana za rođendan, do dodatnih dana godišnjeg odmora, plaćenih dopusta za važna životna događanja, 13. plaće, regresa, uskrsnice, dječjih poklona, naknada za prehranu i prijevoz, pa sve do subvencioniranih kredita – pogodnosti su raznovrsne i osmišljene tako da pokriju stvarne potrebe.
‘Multisport karticu koristi cijeli moj odjel. To je više od fizičke aktivnosti – to je socijalni moment, timska povezanost, zdravlje, sve u jednom. Teško je uopće pobrojati sve što imamo’, kaže Sekula.
Poslodavac koji razumije: savjet budućim zaposlenicima
Za kraj, Sekula ističe koliko je važno da kandidati pažljivo procijene poslodavca – ne samo po visini plaće, već i po vrijednostima koje živi.
'Pitajte kakve benefite nudi tvrtka. To vam može reći jako puno o kulturi i brizi za zaposlenike. Imala sam sreću – radim u banci kojoj je zaista stalo do ljudi, i to svaki dan osjećam. Zaposlenici to prepoznaju – i to je naša snaga.'
Prilog je napravljen u produkciji Tnative tima tportala u skladu s najvišim profesionalnim standardima te u suradnji s OTP bankom.