ŽELE OSTATI PRVI U HRVATSKOJ

Lesnina planira uložiti 50 milijuna eura

  • Autor: tportal.hr/Hina
  • Zadnja izmjena 27.01.2009 13:57
  • Objavljeno 27.01.2009 u 13:57
lesnina

lesnina

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX / Željko Šop

Lesnina planira u Hrvatsku uložiti 50 milijuna eura u idućih pet godina kako bi sačuvala vodeće mjesto u sektoru trgovine namještajem, najavljeno je na današnjem obilježavanju 60. godišnjice poslovanja poznate slovenske tvrtke.

Trenutno Lesnina gradi novi salon na zagrebačkom Jankomiru na 40.000 četvornih metara prostora, što će biti najveći prodajni centar s ponudom "sve za dom" u Hrvatskoj, rekao je predsjednik Uprave Lesnine Bojan Papič na konferenciji za novinare.

U novi salon dosad je investirano 10 milijuna eura, bit će uloženo još 30 milijuna eura, zapošljavat će 170 ljudi, a otvorenje je planirano za kolovoz ili rujan ove godine. Osim toga, Lesnina će idućih godina otvoriti nove prodajne centre u Zadru, Osijeku i Puli

Zasad je u Hrvatskoj otvoreno šest prodajnih centara - u Zagrebu, Osijeku, Splitu, Rijeci, Varaždinu i Čakovcu, u kojima se ove godine planira ostvariti promet od 100 milijuna eura, isto koliko i u Sloveniji.

Ne bojimo se konkurencije jer svaki novi "igrač" na tržištu nam predstavlja još veći izazov, prokomentirao je Papič najavu dolaska Ikee u Hrvatsku dodavši kako njegova tvrtka još nije osjetila posljedice krize i recesije

Lesnina u Hrvatskoj trenutno zapošljava petstotinjak radnika i nema u planu nikakva otpuštanja, osim u slučaju drastičnog pada prometa.

Produktivnost naših radnika je visoka i u usporedbi sa zapadnim tvrtkama, kaže Papič te ističe da se u Lesnini prosječna plaća kreće oko 1000 eura u neto iznosu, ali dobar prodavač može zaraditi i više.

Lesnina sve više surađuje s hrvatskim proizvođačima, tako da trenutno u strukturi ponude ima oko 30 posto hrvatskih proizvoda

Što se tiče hrvatskih kupaca, otprilike polovica (Istra, Dalmacija i dio Zagreba) odlučuje se za namještaj i kućnu opremu talijanskog dizajna, dok polovica (Slavonija, sjeverna Hrvatska i dio Zagreba) više voli njemački dizajn. Ipak, kod kupnje ponajprije odlučuje omjer cijene i kvalitete.

Lesnina idućih godina planira širenje na Češku i, posebice, Srbiju, gdje planira u pet godina uložiti 100 milijuna eura, najavili su čelnici tvrtke.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi