od 8. svibnja do 7. lipnja

Ledo kampanjom 'Ponesi me doma' pomaže potrebitim obiteljima i pojedincima

14.05.2020 u 15:54

Bionic
Reading

Ledo je pokrenuo kampanju „Ponesi me doma“ u sklopu koje zajedno sa svojim kupcima i svojim brendom Quattro, pomaže potrebitim obiteljima i pojedincima u cijeloj Hrvatskoj. Kupnjom svakog Quattro sladoleda od 1650 ml u periodu od 8. svibnja do 7. lipnja, Ledo će donirati 2 kune Hrvatskom Crvenom križu

Sva tako prikupljena sredstva od prodaje Quattro sladoleda, Ledo će darovati Crvenom križu koji će ih, u sklopu svoje humanitarne akcije „Vaš dar za pravu stvar“, namijeniti osiguranju toplog obroka i osnovnih prehrambenih namirnica za najpotrebitije članove zajednice.

Navedena sredstva omogućit će kupnju i distribuciju paketa hrane potrebitim obiteljima kako bi im olakšali svakodnevni život. Jedan paket u vrijednosti 250 kuna sadrži prehrambene namirnice za dvije osobe poput soli, brašna, ulja, šećera, riže, tjestenine, juha u vrećici, ribljih i mesnih konzervi te je dostatan za dva tjedna.

Ledo je krajem travnja također donirao 100.000 kuna za četiri zagrebačke bolnice i Ustanovu „Dobri dom“. Na razini Fortenova grupe u čijem sustavu Ledo posluje, u posljednjem periodu borbe protiv pandemije koronavirusa ukupan iznos donacija na regionalnoj razini premašio je 4 milijuna kuna.

"Veseli nas što je Ledo prepoznao vrijednost projekta Vaš dar za pravu stvar. Nažalost, situacija je takva da imamo puno ljudi u potrebi i njima će ovi paketi s osnovnim životnim namirnicama itekako dobro doći. U njihovo ime i u ime Hrvatskog Crvenog križa upućujem iskrenu zahvalu tvrtki Ledo. Samo zajedničkim snagama možemo mijenjati društvo nabolje", izjavio je Robert Markt, izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa.