NAPETO U PULI

Kupci otkazali Uljaniku narudžbe za pet brodova, Končar čeka zeleno svjetlo Bruxellesa

  • Autor: L. F.
  • Zadnja izmjena 16.04.2018 14:01
  • Objavljeno 16.04.2018 u 14:01
tportal

Izvor: Cropix / Autor: Zvonimir Barisin / CROPIX

Ovaj tjedan Danko Končar i uprava Uljanika u Ministarstvo gospodarstva donijet će prvi nacrt programa restrukturiranja Uljanik Brodogradilišta na kojem zajedno rade od kada je prije dva tjedna on odabran za Uljanikova strateškog partnera

O njegovoj ponudi vrlo malo se zna, no u razgovoru za Poslovni dnevnik otkriva kako vlasnikom namjerava postati tek nakon što Europska komisija da zeleno svjetlo za provođenje restrukturiranja, a koje postaje sve kompliciranije, jer kupci Uljaniku već otkazuju narudžbe.

'Pet brodova je već otkazano, od njih 17 koliko je bilo u Uljanikovoj knjizi narudžbi. Prioritetni cilj je da se državna jamstva ne aktiviraju ni po jednom ostalom ugovoru. Prerano je reći hoće li se u cijelosti u tome i uspjeti', odgovorio je Končar na upit koliko je brodova realno moguće završiti.

Objašnjava i kako je njegova ponuda za dokapitalizaciju Uljanika, kao i ostale dvije, već danima javni dokument objavljen od Ministarstva gospodarstva. Skupština je kao prag za dokapitalizaciju postavila prag od minimalno 182, do najviše 302 milijuna kuna.

Koliko će novca točno Kermas energija uložiti? "Nema, dakle, nejasnoća niti tajni. Treba naglasiti da je prvi i najvažniji korak restrukturiranje Uljanika koji, između ostalog, treba odobriti i Europska komisija.

Dokapitalizacija je korak koji slijedi nakon što restrukturiranje bude dovršeno. Razlika u spomenutim iznosima tiče se postotka u potencijalnom budućem vlasništvu nad Uljanik grupom čiji se dugovi i obveze danas broje u milijardama. Odluku o dokapitalizaciji, odnosno o postotku vlasništva bit će moguće donijeti tek nakon prihvaćanja programa restrukturiranja', objasnio je Končar.

  • +18
  • +15

Danko Končar

Izvor: Pixsell / Autor: Ivana Ivanovic/PIXSELL

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Komentari čitatelja 1

Prikaži sve
  • sinisac

    16.04.2018 14:30

    Ono što smo mogli odraditi odlukom vlade,sada čekamo briselske ćate,jedino je problem da ne propustimo posljednji vlak,pa da brodogradnja bude definitivno potopljena?

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi