partneri u edukaciji

Koncept dualnog visokog obrazovanja na Vernu

  • Autor: Ivana Barišić
  • Zadnja izmjena 19.07.2017 17:11
  • Objavljeno 19.07.2017 u 14:09
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Simbioza treba rezultirati najboljim poslovnim idejama u studentskim klupama. Jamac je to odlične pripreme za tržište rada i još bolje poslovne perspektive

Ako bi se dualno studiranje moralo opisati matematičkom formulom, ona bi bila vrlo jednostavna: koliko prakse, toliko predavanja. Omjer je jednak. Dok je na visokom učilištu u tom slučaju pronalazak dualnog partnera odnosno tvrtke na čijem će se zadatku raditi, studenti na sebe preuzimaju veliku odgovornost uz kombinaciju visokog stupnja organiziranosti maksimalne koncentracije. Takva simbioza trebala bi rezultirati najboljim poslovnim idejama u studentskim klupama. Jamac je to odlične pripreme za tržište rada i još bolje poslovne perspektive.

Kao bivšem studentu Verna, Ozrenu Tabakoviću, specijalistu odnosa s javnošću u marketingu i odnosima s javnošću Raiffeisenbank Austrija (RBA), suradnja ove dvije institucije nametnula se, reći će, sama po sebi.

'Znam koliko je meni tijekom studiranja na Vernu bilo važno susretati se sa stručnjacima iz realnog sektora te učiti na živim primjerima iz prakse', prisjeća se svojih studentskih dana.

Tako je pred nove generacije studenata koje stasaju na Vernu RBA izložila svoj zadatak: osmisliti i/ili razviti platformu za komunikaciju društveno odgovornih projekata u javnom odnosno medijskom prostoru.

'Studenti su podijeljeni u ukupno šest timova, od kojih je svaki predstavio originalno rješenje. Direktorica marketinga i odnosa s javnošću Nikolina Bogati sa mnom je odabrala najbolje radove koje smatramo provedivima u praksi, a istovremeno utječu i na društvo u cjelini', opisuje Tabaković zadatak koji su stavili na studentske klupe.

Prvi je to takav projekt koji su uspješno zaključili s Vernom. Prezentirani projekti i ponuđena rješenja 'prštali' su svojom kreativnošću.

'Bilo je zanimljivo slušati rješenja do kojih su došli jer su ih prezentirali s toliko žara i elana. Drago mi je da su se potrudili provesti različita istraživanja i analize, što im je pomoglo prilikom kreiranja rješenja za pojedine case studyje', dodaje ovaj specijalist odnosa s javnošću.

Vernovci su prilikom rada na projektnom zadatku RBA brusili znanja o okruženju i poslovanju, analitici, konkurenciji, upoznali se s prošlim projektima, kontaktirali sa stručnjacima i bili u doticaju sa svakodnevnim primjerima iz prakse. Tako su na konkretnom primjeru vidjeli kako funkcionira odjel za odnose s javnošću. 

'Trebalo se primjerice unaprijed razmišljati o velikom broju potencijalnih situacija, kriza i prilika koje bi mogle utjecati na ishod jednog prezentacijskog rješenja. Posebnu pažnju su trebali obratiti na specifično područje interesa, kao i društvene mreže te njihov utjecaj na pojedina rješenja', nastavlja Tabaković napominjući kako je znanje najvažniji alat mladog stručnjaka koji kreće u osvajanje poslovnog svijeta i tržišta.

tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Ovakav je model suradnje s tvrtkama u obrazovanju studenata i njihovoj pripremi za tržište rada osmišljen na Veleučilištu VERN, koje u okviru koncepta 'tvrtke-partneri' surađuje s uspješnim tvrtkama u Hrvatskoj implementirajući njihove poslovne slučajeve u nastavni proces te tako integrira studente u realno poslovno okruženje, kroz rad na stvarnim poslovnim slučajevima. Studenti u okviru koncepta kroz redovitu nastavu na kolegiju stječu teorijska znanja, zatim se upoznaju s poslovnim zadatkom i rade na razvoju rješenja, koja pred kraj semestra prezentiraju pred stručnim žirijem što ga čine poslovni i akademski mentor koji evaluiraju studentske projekte. 

VERN je prva visokoškolska institucija u Hrvatskoj koja je uvela ovakav koncept u svoj nastavni proces, kao dio cjelovite pripreme studenata za tržište rada, što je svojevrsni pionirski pothvat u dualnom visokom obrazovanju.

Iako im je ovo prvi projekt s Vernom, u RBA su zadovoljni njegovim ishodom. Uvjereni su kako je to platforma za nastavak buduće suradnje.

'Želja nam je u što većoj mjeri doprinijeti financijskom opismenjavanju mladih i to upravo kroz specifične edukacije putem stručnjaka iz banke ili Raiffeisen grupe u Hrvatskoj', zaključio je Ozren Tabaković.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi