Kako na web

Kako izraditi web stranicu malog poslovnog subjekta

25.11.2014 u 07:29

Bionic
Reading

U svijetu konstantne online prisutnosti i povezanosti, izolirani dućan na top lokaciji u glavnoj ulici u gradu više nije jednostavno dovoljan za prepoznatljivost pojedinog branda. Kreiranje web stranice koja će jasno i prezicno prezentirati Vašu ponudu proizvoda/usluga te ih na taj način približiti potencijalnim kupcima predstavlja jedan od prvih koraka.

Nakon što ste upoznali osnovne elemente web stranice te naučili kako postaviti online marketinške kanale svojeg malog poslovnog subjekta, došlo je vrijeme da se ta konkretna web stranica i kreira. Iako postoje brojni načini kako izraditi web stranicu, i besplatni i jeftini i skupi, neki od njih su pojašnjeni na blogu Kako na web

Prije nastavka, potrebno je naglasiti kako je glavna pretpostavka da se radi o malom poslovnom subjektu koji nije primarno orijentiran na tehnologiju, odnosno koji za razvoj i kreiranje web stranice mora ili angažirati vanjskog izvođača ili mora sam odraditi posao.

Neki od najpopularnijih načina za kreiranje web stranice su putem već kreiranog predloška (eng. template), na način popularno zvan Što vidiš to i dobiješ (eng. what you see is what you get) te angažiranje vanjskog studija koji će profesionalno izraditi web stranicu.

Profesionalna izrada

Pored predloška, te “što vidiš to dobiješ” načina kreiranja web stranice, korisnik može angažirati i vanjsku web agenciju koja će web stranicu kreirati na profesionalan način.
Prednost takve izrade je u tome da će stranica izgledati profesionalno, bit će testirana i izrađena za sve moguće platforme te će je biti moguće prilagoditi i urediti na specifičan način. Nažalost, za razliku od predloška, profesionalna izrada predstavlja veliki trošak za korisnika.

Više pročitajte na blogu