RASTE PROIZVODNJA

Japanska Honda spašava osječki MIO

  • Autor: Gordan Flauder
  • Zadnja izmjena 14.07.2010 09:27
  • Objavljeno 14.07.2010 u 09:07
japanci, mio

japanci, mio

Izvor: tportal.hr / Autor: Goran Flauder

Osječki MIO ove će godine proizvesti rekordnih 15.000 motokultivatora za japansku Hondu. Radi toga, ali i velikih narudžbi talijanskih partnera za koje rade mjenjače za motore, ovog ljeta neće na kolektivni godišnji odmor i do kraja godine radit će u tri smjene, subotom i nedjeljom

Samo u tri posljednja mjeseca ove godine MIO mora isporučiti 8.000 motokultivatora, što je gotovo prosječna godišnja proizvodnja za uglednu japansku tvrtku za koju ponovno rade od 2003. Budući da su zadovoljnim osječkim partnerom, Japanci su zainteresirani i za proširenje suradnje, pa je predsjednik Honde u Francuskoj prije dva tjedna posjetio MIO i s predsjednikom uprave i većinskim vlasnikom tvrtke, Antom Mršom, obišao pogone.

'Gospodin Fukai iznimno je zadovoljan kvalitetom našeg rada, o čemu najbolje govori podatak da nam se na reklamaciju vraća 0,03 posto proizvoda, dakle samo tri motokultivatora na deset tisuća proizvedenih. Najavio je i posjet inženjera svoga razvojnog tima kako bi utvrdili koje nove komponente možemo raditi za Hondinu tvornicu motora u Italiji. Tako su nam danas u tvornicu došla tri japanska stručnjaka iz Honde u Frankfurtu i jedan Francuz, šef nabave našeg distributera motokultivatora', rekao nam je Mršo tijekom obilaska proizvodnih pogona MIO-a s poslovnim partnerima.

Vremena za razgovor je bilo, jer Japanci su uglavnom samostalno obilazili radne cjeline i fotografirali strojeve, način rada i zalihe i tek se povremeno obraćali domaćinima radi pojašnjenja i podataka koji su ih zanimali.

Zbog povećanih narudžbi MIO će povrh već 220 zaposlenih zaposliti i obučiti još sedam novih radnika, a u rujnu još desetak na montaži Hondinih motora. Uz takav radni tempo u MIO-u se nadaju kako će već ove godine nadoknaditi veći dio od sedam milijuna kuna koliko su zbog krize i pada narudžbi prošle godine izgubili.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi