OZBILJNO UPOZORENJE POSLODAVACA

'Izborni pobjednik imat će samo pola sata za slavlje!'

  • Autor: L. Filipović
  • Zadnja izmjena 29.09.2011 14:57
  • Objavljeno 29.09.2011 u 13:01
Davor Majetić

Davor Majetić

Izvor: Cropix / Autor: Cropix

'Bit će nam svima teško, bez obzira tko bio na vlasti', ocijenio je u četvrtak direktor Hrvatske udruge poslodavac (HUP) Davor Majetić upozoravajući na ozbiljnost situacije u kojoj se Hrvatska nalazi

Poslodavci očekuju da nakon 'pola sata slavlja', kako se slikovito izrazio čelnik HUP-a, izborni pobjednik odmah krene s ozbiljnim radom.

'Očekujemo od nove vlade ne samo radikalne reforme kako bismo se izvukli iz recesije, već i plan kako će se Hrvatska nositi s izglednom novom krizom u EU-u', rekao je Ivo Ergović, predsjednik HUP-a na konferenciji za novinare.

Prema njegovom mišljenju, gospodarska slika u zemlji nije se značajnije popravila u zadnjih četiri mjeseca, bez obzira na to što su gotovo sve političke opcije, uključujući i premijerku Jadranku Kosor, podržale HUP-ov program razvoja Hrvatske do 2015. prezentiranog na Danu poduzetnika početkom rujna

'U drugom tromjesečju zabilježe je rast BDP od 0,8 posto. To nije dovoljno, oporavka nema, a stagnacija se nastavlja', rekao je Ergović.

Kako bi dali objektivan komentar dosad predstavljenih stranačkih gospodarskih programa, HUP-ovci su angažirali ekonomskog analitičara Velimira Šonju i ravnateljicu Instituta za javne financije Katarinu Ott da proanaliziraju koliko su ti programi sukladni s njihovom strategijom razvoja.

Dobivene rezultate poslodavci će prezentirati strankama te se nadaju da će ih u zajedničkom dijalogu motivirati da dorade svoje gospodarske mjere.

'Cilj nam nije ući u kampanju i davati ocjene je li nešto bolje ili lošije. Želja nam je imati što bolji ekonomski program i Vladu', poručio je Majetić dodajući da će od stranaka tražiti i konkretne provedbene planove s jasnim rokovima.

Rezultate analize izbornih programa stranaka HUP-ovci će, najavili su, prezentirati i javnosti.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi