ANGAŽIRALI HORWATH

Crikvenički Jadran ambiciozno priprema strategiju do 2025.

08.09.2015 u 15:19

Bionic
Reading

Turistička tvrtka Jadran iz Crikvenice angažirala je međunarodnu savjetodavnu kuću Horwath HTL da joj pomogne u daljnjem poslovnom razvoju i mogućoj promjeni vlasničke strukture

'Stručnjaci konzultantske kuće Horwath HTL će, u suradnji sa menadžmentom Jadrana i lokalnom zajednicom, objektivno sagledati postojeći tržišno-financijski položaj portfelja Jadrana te definirati optimalne poslovne modele za daljnji razvoj raznovrsnog portfelja, oblikovati razvojnu viziju i moguće projekte unaprjeđenja i razvoja, što bi za cilj trebalo imati dodatna ulaganja u podizanje kvalitete objekata Jadrana', priopćeno je iz crikveničke tvrtke.

Angažman stručnjaka trajat će oko dva i pol mjeseca, a trebao bi rezultirati izradom Strateškog plana poslovanja Jadrana d.d. za razdoblje od 2016. – 2025. godine.

Poslovanje Jadrana nakon izlaska iz stečaja potpuno je stabilizirano, ističe se u priopćenju. Pokrenut je veliki investicijski ciklus usmjeren na povećanje kategorizacije objekata.

Za sljedeću godinu najavljuju se investicije u hotel Omorika čime bi taj hotel postao prvi Jadranov hotel sa četiri zvjezdice.

Međutim, kako kažu u Upravi ove najveće crikveničke hotelske kuće, postoje veliki kompleksi koje će možda trebati i preorijentirati, poput Kačjaka i Ad Turresa koji zajedno prelaze 500 smještajnih jedinica odnosno mogu primiti preko 1100 gostiju.

Najveći pojedinačni vlasnik Jadrana, sa 79,86 posto dionica, je državni Centar za restrukturiranje i prodaju, a manje dioničarske pakete imaju i dobavljači kao i bivši i sadašnji radnici.

Strategijom upravljanja i raspolaganja imovinom u vlasništvu države i operativnim planovima Državnog ureda za upravljanje državnom imovinom dionice Jadrana određene su za prodaju, a Strateški plan trebao bi ponuditi optimalne modele za tu akciju.

Jadran ove sezone bilježi odlične rezultate. U prvih osam mjeseci u svojim je objektima ostvario ukupno 1,8 posto više noćenja nego u istom razdoblju lani. Turistički dolasci su u istom razdoblju porasli 8,24 posto, od čega u hotelima 5,9 posto, a u kampovima čak 13,37 posto. Prihod Jadrana iz hotelske djelatnosti u osam mjeseci ove godine dosegnuo je 52,2 milijuna kuna i veći je 5,67 posto od lanjskog.