TEŠKA GODINA

Atlantic grupa: Prihodi rastu, dobit prepolovljena

  • Autor: Z. K.
  • Zadnja izmjena 23.02.2012 14:06
  • Objavljeno 23.02.2012 u 14:06
Emil Tedeschi

Emil Tedeschi

Izvor: Promo fotografije / Autor: Atlantic grupa

Atlantic grupa je u 2011. ostvarila rast prihoda od 4,8 posto na usporedivoj razini, uz blag pad operativne marže i znatno nižu neto dobit nego 2010.

Prema nerevidiranim konsolidiranim poslovnim izvješćima, Atlantic grupa je u 2011. ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 4,7 milijardi kuna, što u odnosu na godinu ranije predstavlja nominalni rast od 108,4 posto, dok u odnosu na proforma konsolidirane prihode od prodaje u 2010. godini rast iznosi 4,8 posto.

Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) u 2011. godini na proforma konsolidiranoj osnovi pala je 1,7 posto, na 517,38 milijuna kuna, dok je neto dobit iznosila 54,9 milijuna kuna, što predstavlja smanjenje od 48,6 posto

U izvješću se ističe da su na rast prihoda Atlantic grupe, uz konsolidaciju Droge Kolinske, uvelike utjecale dvoznamenkaste stope rasta divizija Sportska i aktivna prehrana (16,3 posto) te Pharma (12,5 posto).

Hrvatska je nakon konsolidacije Droge Kolinske ostala najveće Atlanticovo prodajno tržište sa 28,2 posto udjela, slijede Srbija sa 25,5 posto, Slovenija sa 12,7 i BiH sa 7,6 posto te ostala exYU tržišta sa 6,2 posto. Zapadnoeuropska tržišta sudjelovala su u prodaji sa 7,5 posto, uz značajan rast na tržištima Njemačke i Velike Britanije. Udio od 3 posto ima tržište Rusije, dok ostale države imaju 9,3 posto u ukupnoj prodaji.

U 2011. godini udio vlastitih brendova u prodaji iznosio je 71,6 posto, eksterni brendovi iz distribucijskog portfelja sudjelovali su sa 17,3 posto, udio od prodaje ljekarničkog lanca Farmacia iznosio je 5,8 posto, dok su privatne robne marke koje Atlantic grupa proizvodi za treće strane imale udio od 5,3 posto.

'Izuzetno smo zadovoljni time što je Atlantic grupa i u 2011. ostvarila odlične poslovne rezultate i time ispunila najavljena očekivanja. Uprava i svi djelatnici kompanije uspješno su odradili prvu i ušli duboko u drugu fazu integracije Droge Kolinske, što je svakako pridonijelo rastu prodaje i dobiti iz poslovnih aktivnosti unatoč vrlo nepovoljnim uvjetima u makroekonomskom okruženju', komentirao je ostvarene poslovne rezultate predsjednik Uprave Emil Tedeschi

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi