Od 2006. godine je u tvornici u Sunderlandu proizvedeno 4,5 milijuna primjeraka ovog revolucionarnog crossovera. Sveobuhvatna unaprjeđenja sustava omogućila su najnižu potrošnju goriva u segmentu C-crossovera – 4,5 l / 100 km i potencijalni doseg od 1200 km (WLTP
Tim Nissanove tvornice u Sunderlandu započeo je proizvodnju tehnološki najnaprednijeg Qashqaija dosad. Najnoviji Qashqai, koji se proizvodi na prvoj proizvodnoj liniji u tvornici, pokreće nova generacija Nissanova jedinstvenog elektrificiranog pogonskog sklopa pod nazivom e-POWER.
Sveobuhvatna unaprjeđenja sustava omogućila su najnižu potrošnju goriva u segmentu C-crossovera – 4,5 l / 100 km i potencijalni doseg od 1200 km (WLTP). Nova se generacija također ističe nižim emisijama i vrhunskom uglađenošću, zbog čega je iskustvo vožnje još bliže onom u 100 posto električnom vozilu.
Ovo predstavljanje dolazi u trenutku kada tvornica slavi proizvodnju 4,5 milijuna Qashqaija od 2006. godine – u prosjeku jedan automobil svakih dvije i pol minute tijekom 19 godina.
Adam Pennick, potpredsjednik Nissanova odjela za proizvodnju u Ujedinjenoj Kraljevini, je izjavio: 'Naš svjetski priznati tim za proizvodnju i inženjering s ponosom stvara Qashqai još od 2006. godine. Upravo zahvaljujući njihovom iskustvu, vještinama i tehničkoj izvrsnosti, danas možemo ponuditi Qashqai s fantastičnim novim e-POWER pogonom.'
'Trenutak kada smo na proizvodnoj liniji prvi put ugradili novi e-POWER pogon bio je zaista uzbudljiv. Vjerujemo da će naši kupci diljem svijeta prepoznati i zavoljeti ovaj novi, beskompromisni elektrificirani pogon.'
e-POWER je u regiji prvi put predstavljen prije četiri godine. Razvijen kako bi omogućio iskustvo vožnje na struju bez potrebe za punjenjem, e-POWER pruža autentičan doživljaj električne vožnje u kojoj kotače pokreće isključivo električni motor, dok 1,5-litreni benzinski turbomotor služi samo za proizvodnju električne energije. Ovaj sustav omogućuje trenutačan odziv i glatko, linearno ubrzanje.
Zahvaljujući doradama, e-POWER nudi još intenzivniji osjećaj vožnje na struju, uz značajna poboljšanja u svim ključnim područjima:
- Potrošnja goriva: smanjena na 4,5 l (WLTP) – najbolja vrijednost u segmentu koja omogućuje doseg do 1200 km (WLTP)
- Emisija CO₂: smanjena sa 116 g/km na 102 g/km – 12 posto manje u odnosu na prethodnu generaciju
- Buka u putničkom prostoru: smanjena do 5,6 dB u odnosu na prethodnu generaciju – za iskustvo vožnje kao u električnom vozilu
- +11 kW (15 KS) više u načinu rada Sport – za još dinamičniju i uzbudljiviju vožnju
Trenutačno je u tvornici vrlo dinamično, s obzirom na to da se istovremeno odvijaju pripreme za dolazak nove generacije 100 posto električnog Nissana LEAF – prvog modela koji će biti predstavljen u okviru Nissanova projekta EV36Zero. Već 2026. toj će se električnoj ofenzivi pridružiti i 100 posto električni Juke.
EV36Zero predstavlja Nissanovu viziju budućnosti održive proizvodnje – plan koji će transformirati tvornicu u Sunderlandu u vodeći centar za električna vozila, obnovljivu energiju i proizvodnju baterija.
Adam Pennick dodaje: 'Proizvodnja vrhunskih automobila u koje se naši kupci zaljubljuju ono je u čemu smo najbolji. Prizor naprednih vozila koja nečujno napuštaju naše proizvodne linije najbolje svjedoči o našoj predanosti ostvarenju vizije EV36Zero – budućnosti proizvodnje električnih vozila.'