UGLJIČNA NEUTRALNOST

[FOTO] Renault Grupa i Vulcan Energy najavljuju petogodišnje strateško partnerstvo: Ovo je dio projekta Zero Carbon Lithium

Luca de Meo na konferenciji Renault eWays

Luca de Meo na konferenciji Renault eWays

Izvor: Promo fotografije / Autor: OLIVIER MARTIN GAMBIER

Grupa će godišnje kupovati između 6.000 i 17.000 tona litija za baterije koje proizvodi Vulcan Energy u Njemačkoj, čime se eliminira od 300 do 700 kg CO₂ za bateriju od 50 kWh

Renault Grupa, vodeći automobilski igrač i pionir na europskom tržištu električnih vozila, i Vulcan Energy, vodeći svjetski proizvođač litija, su objavili kako su potpisali ugovor o opskrbi litija. Ovaj sporazum je za početni petogodišnji rok koji se može produžiti ako se sporazumno dogovore, s početkom komercijalnih isporuka zakazanim za 2026.

Luca de Meo, izvršni direktor Renault Grupe, na predstavljanju strategije Grupe

Luca de Meo, izvršni direktor Renault Grupe, na predstavljanju strategije Grupe

Izvor: Promo fotografije / Autor: OLIVIER MARTIN GAMBIER

U skladu s ambicijom Renault Grupe da ponudi automobile 'proizvedene u Europi', a nakon stvaranja Renault ElectriCity, najvećeg proizvodnog centra za električne automobile u Europi, Grupa će godišnje kupovati između 6.000 i 17.000 tona litija za baterije koje proizvodi Vulcan Energy u Njemačkoj.

Zero Carbon Lithium projekt tvrtke Vulcan Energy

Zero Carbon Lithium projekt tvrtke Vulcan Energy

Izvor: Promo fotografije / Autor: Vulcan Energy

U skladu s ambicijom Renault Grupe da ponudi automobile proizvedene u Europi, a nakon lansiranja Renault ElectriCityja - najkonkurentnije i najučinkovitije proizvodne jedinice za električna vozila u Europi - Grupa će godišnje kupovati između 6000 i 17.000 tona litija za baterije koje proizvodi Vulcan Energy u Njemačkoj.

Geely Xingyue L

Geely Xingyue L

Izvor: Promo fotografije / Autor: Geely

Renault će u partnerstvu s Geelyjem proizvoditi hibridna vozila

Francuski proizvođač automobila Renault u partnerstvu je s kineskim Geelyjem za proizvodnju hibridnih vozila na azijskim tržištima, izjavile su u ponedjeljak dvije kompanije. Početna okvirna tržišta bit će Kina i Južna Koreja, prema okvirnom sporazumu koji su potpisale dvije tvrtke.

U Kini će proizvoditi vozila marke Renault, temeljena na Geelyjevim tehnologijama i proizvodnim pogonima, dok će se Renault usredotočiti na strategiju robne marke, kanale prodaje kao i usluge.

Renault će u Južnoj Koreji predstaviti Geelyjeve napredne platforme Lynk & Co platforme za lokalnu proizvodnju vozila u svom zajedničkom pothvatu Renault Samsung Motors, koji proizvodi vozila oko dva desetljeća. I Kina i Južna Koreja prelaze na elektrifikaciju, a Kina očekuje da će hibridna vozila činiti 20 posto ukupnog tržišta vozila do 2025. i 50 posto do 2030. godine.

U Južnoj Koreji statistika pokazuje da je u 2020. godini prodano 128.000 hibridnih osobnih automobila, što je 68,5 posto više u odnosu na prošlu godinu. Ova su vozila činila gotovo 10 posto južnokorejskog tržišta putničkih vozila. Analitičari kažu da bi partnerstvo pomoglo francuskom proizvođaču automobila da obnovi svoju prisutnost u Kini nakon što je 2020. okončao zajedničko ulaganje osobnih automobila s Dongfengom.

Za Geely dijeljenje njihovih tehnologija s Renaultom smanjuje njihove razvojne troškove, a dogovor s takvim globalnim proizvođačem automobila znak je Geelyjeve tehnološke konkurentnosti, rekli su. Dogovor s Renaultom također označava još jedan korak u njegovoj globalizacijskoj kampanji i mogao bi olakšati ulazak Geelyjevih marki na europska tržišta.

Geely Vision Starburst

Geely Vision Starburst

Izvor: Promo fotografije / Autor: Geely

Renault Grupa, koja si je za cilj postavila postizanje ugljične neutralnosti u svijetu do 2050. godine, nastavlja ubrzavati svoju strategiju električnih vozila (EV) kako bi dosegla najzeleniju kombinaciju svojih modela na europskom tržištu 2025., s više od 65 posto električnih i elektrificiranih vozila u prodajnom miksu i do 90 posto potpuno električnih vozila do 2030. godine. Zahvaljujući Vulcan Energy-u, koji će proizvoditi litijeve baterije iz kombinirane geotermalne energije i izvora litija, istovremeno smanjujući litij s visokim udjelom ugljika i vode u proizvodnji, Renault Grupa će tako moći izbjeći od 300 do 700 kg CO₂ za bateriju od 50 kWh.

Okolišna strategija Renault Grupe i Luca de Meo

Okolišna strategija Renault Grupe i Luca de Meo

Izvor: Promo fotografije / Autor: OLIVIER MARTIN GAMBIER

Gianluca De Ficchy, direktor nabave Alijanse i generalni direktor nabavne organizacije (APO), objašnjava: 'Vrlo smo ponosni na partnerstvo s europskim proizvođačem litija bez ugljika, kao što je Vulcan Energy. Naša odgovornost prema okolišu i društvena odgovornost su srce Renaulution -a i ova politika mora uključivati ​​i naše dobavljače ako želimo stvoriti stvarnu vrijednost i ponuditi najodrživija vozila na tržištu.'

Bazeni slane vode i područja prerade u rudniku litija SQM-a u slanoj pustinji Atacama, Čile

Bazeni slane vode i područja prerade u rudniku litija SQM-a u slanoj pustinji Atacama, Čile

Izvor: Promo fotografije / Autor: SQM

Dr. Francis Wedin, direktor tvrtke Vulcan Energy, je izajvio: 'Želimo surađivati ​​s tvrtkama koje dijele našu filozofiju održivosti. Renault Group je pionir na području električnih vozila, s uspješnim predstavljanjem popularnih modela i pristupačnim cijenama. Možda najvažnije, stup broj jedan u Renaultovoj strategiji je 'Carbon neutrality - Green as a business', s predanošću proizvodnji baterija bez ugljika i postajanju ugljično neutralnim. Radujemo se dugom i produktivnom odnosu između Vulcana i Renaulta.'

Obvezujući ugovor o opskrbi uvjetuje se sklapanjem definitivnog sporazuma pod materijalno sličnim uvjetima do 20. studenog 2021.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!