Zagrebački HSLS prozvao je u ponedjeljak gradsku vlast kako Zagreb, umjesto sustavnog rješavanja prometnih problema, opet ima „ad hoc prometna rješenja nastala u kružocima stranke Možemo!“.
Najnovije rješenje tzv. gradskih prometnih stručnjaka na križanju Ulice grada Mainza i Slovenske ulice pokazuje da struka očigledno nije poželjna, rečeno je na konferenciji za novinare HSLS-ovih Darka Klasića i Ivke Odvorčić.
Navode kako na tom križanju biciklistička staza prolazi uzdužno kroz njegovu sredinu i pritom zatvara promet na svim prometnicama, dajući prednost biciklima te zaustavlja promet na glavnoj prometnici koja povezuje zapad grada sa centrom i istokom grada.
Već sada, kažu, mogu biti vidoviti i predvidjeti da će se na jesen, povećanjem prometa na Ulici grada Mainza, Prilazu baruna Filipovića kao i na svim prilaznim prometnicama zapadnog dijela grada, stvoriti prometni kolaps.
HSLS-ovci gradsku vlast prozivaju da tim, najnovijim „prometnim biserom“ nastavlja stvarati sve veći prometni nered i sve veće onečišćenje zraka.
Gradska vlast se, tvrde, i dalje ponaša kao zaposlenici sektora nevladinih udruga i organizacija, u kojem se financiranja odobravaju na temelju, u najmanju ruku sumnjivih kriterija.
HSLS stoga predlaže da Grad Zagreb izradi sveobuhvatnu prometnu studiju u kojoj bi se utvrdili postojeći problemi te odgovarajuća stručna rješenja.
Predlažu i izradu višegodišnjeg plana promjene komunalne infrastrukture koji bi bio povezan sa planom obnove gradskih prometnica kako se ne bi događalo da se, primjerice, Ilica jednu godinu raskopava zbog promjene toplinskih, a druge godine zbog promjene vodovodnih cijevi.