Nezavisni zastupnik Damir Kajin zatražio je jutros stanku u Saboru i pozvao da se u sabornici pojavi ministar unutarnjih poslova Ranko Ostojić kako bi se oglasio o tekstu u Slobodnoj Dalmaciji pod naslovom 'Četiri plana urote protiv državnog vrha'. Zahtjevu za stankom pridružili su se i Klubovi HDZ-a, HDSSB-a i Laburista, no zato da bi progovorili o jučerašnjoj odluci Vlade o izmjeni koncesijskog ugovora za Zračnu luku Zagreb
Prema pisanju Slobodne Dalmacije, Stožer za obranu hrvatskog Vukovara na Dan sjećanja imao je najmanje tri rezervne opcije za slučaj da blokada državnog vrha kod bolnice ne uspije.
'Ako je točno ovo o čemu pišu mediji, a sve se poklapa, gospodo zastupnici, s izjavama predsjednika Josipovića, u Hrvatskoj je na Dan sjećanja bio pokušaj 'puzajućeg puka' u kojem su sudjelovali i neki zastupnici. To je nešto najpodlije, to je nešto najopasnije, to je nešto najgore čime se pojedinci u Hrvatskoj u cilju dolaska na vlast počinju služiti', rekao je Kajin.
Ono što se dogodilo u Vukovaru usporedio je s onime što se događalo 2001. na splitskoj rivi.
'Ja mislim da je danas svima u Hrvatskoj jasno tko opstruira, tko ruši, tko izaziva kaos, tko se politikom 'što gore, to bolje' kani domoći vlasti. Želim i to reći da Hrvatska danas nije ugrožena izvana, Hrvatska nije ugrožena od Srbije, Slovenije, Mađarske, Italije, ne znam koga, ona je ugrožena iznutra. I danas su građani ili na braniku obrane institucija i ustavnih vrijednosti ili su uz te pučiste', kazao je Kajin.
Cijelo vrijeme njegovo izlaganje bilo je prekidano od strane HDZ-ovaca. 'Kolega Đakiću, nemojte dobacivati jer nećete blokirati kolegu Kajina, nismo u Vukovaru, u sabornici smo', upozorio je HDZ-ova Josipa Đakića predsjedavajući Nenad Stazić.
Oporbeni klubovi progovorili su, pak, o izmjenama koncesijskog ugovora za Zračnu luku Zagreb. Laburist Mladen Novak kazao je da u javnosti kruže kontradiktorne informacije, a izrazio je bojazan da takav potez može imati štetne posljedice. Naveo je i iznose koje Hrvatska plaća koncesionarima jer nema dovoljno prometa na cestama koje su u koncesiji.
'Za cestu Zagreb-Macelj za 2014. godinu izdvajamo preko 95 milijuna kuna, mi plaćamo koncesionaru, za Bina Istru po 210 milijuna za svaku godinu. Kakvi su to koncesijski ugovori? Što rade sve naše vlade pa i ova?' upitao je Novak.