KAMPANJA ZA REFERENDUM

U spotovima za EU - Jadranka Kosor

  • Autor: Ante Srzić
  • Zadnja izmjena 03.01.2012 13:54
  • Objavljeno 03.01.2012 u 12:26
Vesna Pusić

Vesna Pusić

Izvor: Pixsell / Autor: Marko Lukunic/PIXSELL

Ministrica vanjskih i europskih poslova Vesna Pusić službeno je započela referendumsku kampanju za članstvo Hrvatske u Europskoj uniji i pred građanima je jedno ključno pitanje na koje trebaju dati odgovor - da Hrvatska politički pripada Europi, kao što pripada povijesno i zemljopisno

'Sve što smo do sada radili su predradnje o kojima će se odlučiti na referendumu', rekla ministrica Vesna Pusić. Ona je pozvala sve građane da u što većem broju iziđu na izbore, jer potpisivanjem ugovora nije obavljen posao do kraja, kako neki smatraju.

'Ako građani odluče da Hrvatska ne treba postati članica EU-a, mijenja se cijela situacija i hoćemo li ćemo ikad biti članica, ovisit će o drugim referendumima. '

Referendumska kampanja će se temeljiti na pet glavnih elemenata – transparentnosti, uključenosti, video porukama, informativnim materijalima i brošurama i info telefonu Halo EU.

Transparentnost znači dostupnost svih službenih dokumenata vezanih uz pregovore i članstvo Hrvatske u EU na internetskim stranicama Ministarstva. Nova ministrica tim je povodom objavila i sažetke Ugovora o pristupanju Republike Hrvatske Europskoj uniji, sažeti pregled pregovora po poglavljima i odgovore na najčešće dvojbe građana o Europskoj uniji.

'Što se tiče uključenosti, na Ministarstvu vanjskih poslova vodit će kampanju i preko dva najčitanija internetska portala u Hrvatskoj na kojima će biti objavljeni kratki intervjui s članovima Vlade koji su preuzeli obvezu vezanu uz europska pitanja', poručila je Pusić. Na televizijama, nastavila je, bit će emitirane kratke poruke predsjednika Ive Josipovića, predsjednika Vlade Zorana Milanovića i pet ministara te Jadranke Kosor. 'Što se tiče bivše premijerke Kosor njezino pojavljivanje u promidžbenim spotovima nastavak je motivacijske kampanje za referendum, ali i Saveza za Europu, konsenzusa najjačih hrvatskih stranaka oko toga strateškog cilja', rekla je Pusić. Također, televizijske emisije bit će posvećene pitanju članstva u Europskoj uniji, a budući da su parlamentarne stranke odreda za članstvo, stranu protivnika članstva zastupat će predstavnici raznih udruga. Uz nacionalne televizijske kanale, u kampanju će biti uključeno i 17 lokalnih televizijskih postaja i 80 radiostanica.

'U kampanji će se u promidžbene svrhe koristiti i poruka dobrodošlice u Europsku uniju poljskih državljana Hrvatima, ali i naš odgovor njima', rekla je ministrica vanjskih i europskih poslova. Što se tiče brošura, kaže, jedna je već u optjecaju, a druga 'Sve što ste htjeli znati o Europskoj uniji' će se tiskati u preko dva milijuna primjeraka i dostaviti svim kućanstvima u Hrvatskoj na kućnu adresu. 'Ovo je prvo put da nešto ide tako duboko i u tako široku distribuciju', rekla je Pusić. U kampanji će se i dalje koristiti info telefon Halo EU koji je pokazao da ljude najviše zanimaju gospodarske i socijalne teme. Na kampanju će biti potrošeno 4,6 milijuna kuna.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi