MURDOCHOVO CARSTVO

Sky News priznao da je u dva slučaja hakirao e-mailove

  • Autor: VLM agencija
  • Zadnja izmjena 05.04.2012 19:32
  • Objavljeno 05.04.2012 u 19:14
rupert murdoch

rupert murdoch

Izvor: Reuters / Autor: Reuters

Jedan od izvršnih urednika Sky Newsa, koji je dijelom u vlasništvu Ruperta Murdocha, priznao je da je odobrio novinaru hakiranje e-mailova u dva različita slučaja jer je to, kako kaže, bilo u javnom interesu, prenosi Guardian

Gerald Tubb, novinar iz Velike Britanije, pristupio je e-mailovima Johna Darvina koji je optužen da je lažirao svoju smrt te je podatke objavio na internetskoj stranici, ali i u prilogu na programu Sky Newsa. Hakirao je i e-mailove osumnjičenog za pedofiliju, no policijska istraga pokazala je da ti podaci nisu objavljeni.

Oba je slučaja odobrio urednik Sky Newsa Simon Cole, dok je direktor John Ryley kazao da je kompanija odobrila novinaru pristup e-mailovima te da je hakiranje u oba slučaja bilo opravdano i u javnom interesu.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi