reagiranje

Tvrtka Vrelej: Naš autobus nije bio neispravan

  • Autor: V. P. P.
  • Zadnja izmjena 14.06.2019 23:52
  • Objavljeno 14.06.2019 u 23:00
Ilustrativna fotografija

Ilustrativna fotografija

Izvor: Pixsell / Autor: Dusko Jaramaz/PIXSELL

Iz tvrtke Vrelej d.o.o. reagirali su na tekst objavljen na tportalu pod naslovom 'O drami s neispravnim autobusima oglasili se prijevoznici, ali i ministrica Divjak'. Reakciju prenosimo u cijelosti

Obavještavamo vas da ste danas, dana 14.06.2019., iznijeli niz netočnih informacija u svom članku pod naslovom 'O drami s neispravnim autobusima oglasili se prijevoznici, ali i ministrica Divjak' i na taj način nanijeli veliku štetu ugledu naše firme. Molimo da se članak odmah ispravi s točnim informacijama ili ćemo biti prisiljeni tražiti naknadu za prouzročenu štetu na sudu.

Vaš prvi članak od dana 14.06.2019. pod naslovom 'Djeca satima čekala odlazak na izlet, poslali im više neispravnih autobusa. Ravnateljica bijesna: Dakle, ovo je katastrofa!' imao je donekle točne informacije vezane za probleme nastale prilikom dogovorenih polazaka autobusa za školske izlete, no očigledno je da ste u nedostatku točnih informacija, vjerujemo nenamjerno, pomiješali aktere ove priče i da je pogreškom u vašem drugom članku na našu firmu stavljen teret neprofesionalnog ponašanja prijevoznika čije su usluge bile dogovorene za današnje izlete OŠ Kustošija.

Neosporna je činjenica da je jedino naš autobus danas prošao policijsku kontrolu ispred OŠ Kustošija i odradio ugovoreni izlet, dok se autobusi drugih prijevoznika zbog najavljene policijske kontrole ili nisu pojavili pred školom ili su poslani na izvanredni tehnički pregled kao tehnički neispravni.

Smatramo da bi informacije koje odlaze u javni prostor trebale biti provjerene i točne kako se ne bi nekome nepotrebno nanijela šteta kao što se u ovom slučaju nanijela nama. Naša firma je u protekla tri mjeseca za agenciju Media turist imala ugovoren samo jedan autobus za izlet u Ozalj i Karlovac, i to dana 14.06.2019. Dogovoreni izlet danas je izvršen, a djeca su se prije nekoliko sati sigurno vratila pred školu.

Nadalje, dio vašeg teksta koji se odnosi na kašnjenje našeg autobusa dana 13.06.2019. uz dodatak da nam se autobus pokvario je potpuno netočan.

Niti jedan naš autobus nije bio ugovoren za agenciju Media turist kao niti za OŠ Kustošija navedenog datuma. Apeliramo da novinari provjere tko je zaista bio glavni akter te priče i tko je odgovoran za davanje lažnih izjava jer naša firma s time nije imala nikakve veze, a naši autobusi nisu bili ni blizu OŠ Kustošija.

Nama je žao što je došlo do navedenih problema koji nikako ne idu u prilog našoj branši. Ponajviše nam je žao zbog djece koja danas nisu otišla na ugovoreni izlet, ali stavljati našu firmu u sam naslov i u kontekst s tehničkim neispravnim autobusima je nedopustivo. Ponovno apeliramo da se provjeri koji to prijevoznik nije došao na postav, koji prijevoznik je pobjegao s postava, a koji se išao verbalno obračunavati s djelatnicima škole. Umjesto provjere tih navoda, mi koji smo odradili ugovoreni izlet ispali smo glavni akteri 'drame na zagrebačkoj Kustošiji'.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!