široka ruka pred izbore

Pavičić Vukičević najavila da će Zagreb dati 23 milijuna kuna pomoći više od 1400 obrtnika

27.04.2021 u 13:41

Bionic
Reading

Obnašateljica dužnosti gradonačelnice Zagreba i kandidatkinja Stranke rada i solidarnosti za gradonačelnicu Jelena Pavičić Vukičević u utorak je najavila da će Grad s preko 23 milijuna kuna bespovratnih poticajnih sredstava pomoći više od 1400 gradskih obrtnika

Pavičić Vukičević je s konferencije za novinare u prolazu Obrtničke komore Zagreb poručila da će se u Gradu i dalje "držati politike otvorenih vrata", gdje će svaki prijedlog koji su u mogućnosti realizirati biti i realiziran na korist obrtnika i svih poduzetnika u gradu.

Istaknula je da su lani iz gradskog proračuna oslobođenjem od različitih naknada osigurali "da u lisnicama obrtnika ostane 113 milijuna kuna", što je navela kao najbolje investirana gradska sredstva kao pomoć za 18.000 obrtnika i 30.000 ljudi koji rade u tim obrtima, da mogu mirno preživjeti godinu koja je bila izrazito teška, pa i prvu polovicu ove.

Ustvrdila je da se u Zagrebu broj obrtnika neprestano povećava, a to znači da "naši ljudi imaju inicijativu i vide svoju poslovnu priliku upravo u gradu Zagrebu".

Izvor: Pixsell / Autor: Sanjin Strukić

Pavičić Vukičević je rekla i da su u gradu, s obzirom na pandemiju i potres, s obrtnicima donijeli niz mjera za koja vjeruje da su pomogle očuvanju radnih mjesta - od oslobađanja plaćanja najma i dijela komunalne naknade pa do čitavog niza drugih aktivnosti.

  • +4
Jelena Pavičić Vukičević Izvor: Pixsell / Autor: Sanjin Strukic/PIXSELL

Podsjetila je i da od 2015. djeluje "Plavi ured" gdje obrtnici i poduzetnici u gradu, a njih je ukupno 46.000, mogu dobiti informaciju i podršku. Obrtnicima i poduzetnicima Pavičić Vukičević je poručila da izdrže još malo jer da će svi, s ljepšim danima i padom broja zaraženih te cijepljenjem, početi normalno funkcionirati.

Istaknula je i da grad svake godine financira stipendije za sve učenike deficitarnih obrtničkih zanimanja te najavila da će digitalnom kampanjom, preko medija i putem brošure, pokušati doći do svakog učenika osmog razreda u Zagrebu i županiji kako bi u tim zanimanjima prepoznali svoju buduću karijeru.