BEZ CRNIH FONDOVA

Laburisti prodajom cigli do novca za kampanju!

  • Autor: A. Ž.
  • Zadnja izmjena 20.09.2011 13:58
  • Objavljeno 20.09.2011 u 12:21
PXL_110920_625

PXL_110920_625

Izvor: Pixsell / Autor: Filip Brala/PIXSELL

Prodajom ciglica i radničkih dionica Hrvatski su laburisti započeli donacijsku kampanju kojom će financirati predstojeću parlamentarnu izbornu kampanju

Na štandovima postavljenima na trgovima deset gradova Hrvatske (Zagreb, Rijeka, Zadar, Split, Karlovac, Bjelovar, Varaždin, Slavonski Brod, Osijek i Sisak) laburisti su odlučili u sljedeća dva tjedna u obliku suvenira prodavati propagandni stranački materijal svojim biračima i simpatizerima, čija je 'podrška', kažu, 'jedini način kojim mogu financirati izbornu kampanju jer nemaju torbara, ni crnih fondova'.

Osim mogućnosti donacija preko interneta, laburisti su pripremili dva suvenira – ciglice i radničke dionice na kojima su ispisane vrijednosti koje zastupaju: rad, istina, znanje, poštenje i društvena pravednost. Radnička dionica simbolizira da su i radnici sudionici gospodarskog razvoja, a ciglice predstavljaju temelje koje je potrebno vratiti u hrvatsko društvo, a pogotovo u hrvatsku politiku, objašnjavaju laburisti.

Filip Brala/PIXSELL

Filip Brala/PIXSELL

Izvor: Pixsell / Autor: Filip Brala/PIXSELL

'U zemlji punoj crnih fondova, stranačkih torbara i korupcije dovedeni smo u situaciju da malo tko vjeruje da su političari odgovorni ljudi. Mi želimo pokazati da politika može i treba biti drukčija, da može biti odgovorna te da i financiranje kampanje može i mora biti javno i transparentno', poručuju laburisti.

Radnička dionica tiskana je u apoenima po 10, 50, 100, 200, 500, 1.000 i 5.000 kuna, a jedna ciglica prodaje se u vrijednosti od 15 kuna. Na trgovima će se prodavati radnička dionica u iznosima od 10, 50 i 100 kuna te ciglice po 15 kuna. Svaki donator uz kupnju stranačkog suvenira dobiva račun, a prikupljena svota bit će upotrijebljena za objave poruka putem televizije, radija, plakata i interneta.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi