POTEMKINOVA SELA

Izlaz za Sanaderove Dugobabe - najneisplativiji!

IVO SANADER OTVARANJE AUTOCESTE ŠESTANOVAC

IVO SANADER OTVARANJE AUTOCESTE ŠESTANOVAC

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX / Duje Klarić

Večernji list otkriva da su naplatne kućice Vučevica s kojih se silazi s Dalmatine prema Dugobabama, rodnom selu pokojnog oca bivšeg premijera Ive Sanadera, najneisplativija naplatna postaja Hrvatskih autocesta jer su u prvih šest mjeseci ove godine kroz njih prošla samo 14.222 automobila. U siječnju je na tom izlazu s autoceste Zagreb - Split prošlo tek 1.828 vozila, odnosno dnevno samo 61 vozilo

Kad je prije pet godina otvoren taj čvor, čule su se optužbe da se novac poreznih obveznika (oko 80 milijuna kuna) uzaludno troši samo kako bi rodno selo Sanaderovih bilo spojeno s autocestom, podsjeća Večernji list.

Na naplatnim kućicama Vučevica ukupno radi šest blagajnika u tri smjene. U smjeni radi po dvoje ljudi, prosječni promet po smjeni je pak 20 vozila i, ako se uzme da je za naplatu cestarine za toliko vozila potrebno oko 10 minuta rada, ispada da svaki blagajnik dnevno efektivno radi tek pet minuta!

Budući da je riječ o izračunu prosječnog prometa, minimalni podaci su još gori jer, kako doznaje Večernjak, ima smjena u kojima prođe tek tri do šest vozila.

Drugo i treće mjesto po neisplativosti zauzimaju naplatne kućice Spačva, na autocesti Zagreb - Lipovac, te Komin, na autocesti Zagreb - Goričan, na kojima također radi šest blagajnika u tri smjene. Kroz Spačvu je pak u šest mjeseci ove godine prošlo ukupno 33.257 vozila, najmanje ih je bilo u siječnju, tek 4.832 vozila.

Od ukupno 3.000 zaposlenih u HAC-u, čak 900 ih radi na naplati cestarine za plaću od šest do sedam tisuća kuna s plaćenim prekovremenima, blagdanima itd.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi