RASKID UGOVORA S AGB NIELSENOM

HRT prestaje mjeriti gledanost programa?

27.11.2012 u 18:18

Bionic
Reading

HRT ozbiljno razmišlja da ne produži ugovor s agencijom AGB Nielsen koja jedina u Hrvatskoj pruža uslugu mjerenja gledanosti

Ukoliko se to doista dogodi HTV će biti jedina televizija u državi koja svojim oglašivačima neće moći pružiti mjerljivu informaciju o dosegu njhova oglasa, piše novi dnevni list 21 stoljeće

Informaciju je potvrdilo nekoliko izvora s HRT-a, koji naglašavaju da nikakva odluka još nije donesena, ali je odustajanje od mjerenja gledanosti vrlo izgledna opcija.

Nadležne službe morat će glavnom ravnatelju HRT-a Goranu Radmanu do kraja ovog tjedna prezentirati podatke i procjene ove odluke, ali i dostaviti moguću alternativu za AGB.

Raskine li ugovor s AGB Nielsenom HRT-u bi u blagajni ostalo više oko šest milijuna kuna godišnje, ali na Prisavlju postoji bojazan da bi eventualnim povratkom na prodaju sekundi oglasnog prostora umjesto sadašnjeg rejtinga pojedine emisije mogli izgubiti dobar dio oglašivača.

No, HRT-ov marketinški kolač iz godine u godinu je sve manji pa je tako do prije nekoliko godina iznosio 340 milijuna kuna dok će se 2012. zaključiti s oko 140 milijuna kuna.

Otkaže li HRT AGB-u ne znači da oni neće mjeriti njegov doseg već će samo na Prisavlje prestati dostavljati izvješća. Kako usluge AGB-a koriste i marketinške agencije oglašivači bi na taj način ionako doznali doseg svojih oglasa na HRT-u.