NARUČILI JEDNO, DOBILI DRUGO

Holding zbog kaiša mijenja Pravilnik o radnoj odori

kaiš remen

kaiš remen

Izvor: Guliver/Thinkstock / Autor: Thinkstock

Gotovo nevjerojatna situacija se dogodila u Holdingu. Naime, umjesto da vrate pogrešno isporučenu robu, odlučili su promijeniti Pravilnik o radnoj odori kako bi ona odgovarala traženim specifikacijama. Naime, URIHO je Holdingu isporučio remenje za čuvarske uniforme koje ne odgovaraju onome što su naručili. Remenje je napravljeno od krivog materijala

Gotovo nevjerojatna situacija se dogodila u Holdingu. Naime, umjesto da vrate pogrešno isporučenu robu, odlučili su promijeniti Pravilnik kako bi ona odgovarala traženim specifikacijama. Naime, URIHO je Holdingu isporučio remenje za čuvarske uniforme koje ne odgovaraju onome što su naručili. Remenje je napravljeno od krivog materijala, piše Zagrebancija

Podsjetimo, Holding je od URIHO-a naručio uniforme za svoju unutarnju čuvarsku službu. Vrijednost te narudžbe je 1,9 milijuna kuna. Kod sklapanja ugovora Holding je dao specifikacije kako bi pojedini artikl trebao izgledati.

Tako je naznačeno da remen treba biti crne boje, širok 30 centimetara, a trebao bi biti napravljen od pamuka s metalnom kopčom. Na prvi pogled ovakav zahtjev ne bi bilo teško ispuniti, budući da opis nije previše detaljan te se ne traže nikakvi skupi i teško dostupni materijali.

No, došlo je do greške jer je URIHO isporučio remenje koje je napravljeno od poliestera. Ovu grešku utvrdili su zaposlenici Holdingovih podružnica kada su zaprimali dijelove uniforme. Zaposlenici su već prije iznosili neke primjedbe na pojedine komade robe koji su im stizali, no uglavnom je bilo riječ o manjim greškama poput nepostojanja popratnih dokumenata koji su im slani naknadno.

Kod remenja je došlo do prve ozbiljnije greške, naime isporučena je roba koje ne odgovara onome što je zatraženo u natječaju.
U podružnicama su se požalili Holdingovoj Službi za sigurnost preko koje se nabavljaju uniforme te su odbili preuzeti robu. Iako bi bilo za očekivati da će Služba za sigurnosti zatražiti reklamaciju robe, te od URIHO-a zatražiti da im se isporuči remenje koje odgovara njihovim pravilnicima, do toga nije došlo. U toj službi su se odlučili na nešto drugo, što je puno jednostavnije. Jednostavno su odlučili promijeniti Pravilnik o radnoj odori.

Da apsurd bude veći, čak su o tome i obavijestili podružnice najavivši im tu izmjenu. Na ovaj način vjerojatno su ih htjeli preduhitriti, ukoliko bi htjeli vratiti remenje. Naime, otkako je krenula isporuka zimskih uniformi postoji problem sa zaprimanjem robe. Naime, sindikati i dio rukovoditelja u podružnicama ne žele uniforme koje im je naručila Služba za sigurnost te one stoje na skladištima. Kao glavni razlog zbog kojeg se u podružnicma bune je visoka cijena tih uniformi. Jedna garnitura zimske uniforme košta 6.239 kuna.

U toj cijeni je i remen koji po komadu košta 116,85 kuna s PDV-om. Ukupno ih je naručeno 255, što znači da je cijela narudžba 29.796,75 kuna. Očito da su u Holdingu odlučili izaći u susret dobavljaču koji bi imao gubitke da mora zamijeniti remenje.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi