NJEMAČKO, A NAŠE

HOK kupio logo u second hand dućanu

HOK LOGO-400-300

HOK LOGO-400-300

Izvor: tportal.hr / Autor: -

Prilično bizaran potez Hrvatske obrtničke komore da preuzme korporativni identitet Obrtničke komore Münchena i Bavarske, dakle da od stranaca otkupi svoj vizualni identitet, iako je identitet ono po čemu je nešto jednako samome sebi, nije se široj javnosti učinio pretjerano spornim

Međutim, dizajnerima se odmah digla kosa na glavi te su upozorili javnost da se vizualni identitet ne kupuje u second-hand dućanu, piše Globus

'Ideja da se od nekoga preuzme identitet u svijetu je potpuno nepoznata praksa', naglasila je predsjednica Hrvatskog dizajnerskog društva Ida Payer.

Vizualni identitet ne može se preuzeti jer se on uvijek izrađuje posebno za neku tvrtku, instituciju ili proizvod, uz uvažavanje njihovih značajki.

'Da hrvatska Vlada, recimo, zaključi da je švicarska zastava baš lijepo dizajnirana, bi li bilo u redu da otkupimo pravo na korištenje iste, ironizira Payer.

U HOK-u međutim kažu da njihov, pa ni hrvatskui identitet nije ugrožen: 'Struktura komorskih aktivnosti HOK-a gotovo je identična aktivnostima HWK-a, a podloge – boje koje čine korporativni identitet – u smislu podudarnosti organizacije stručnih službi i drugog to – to ničim ne ugrožavaju.

Zadržavamo temeljnu vizualnu osnovu –logo HOK-a, koji rabimo od obnove komore 1994. godine , a koji je izradio Bernard Bunić, i tako ćemo zadržati prepoznatljivost HOK-a'.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi