NEMA SE, ŠTEDI SE

Građani u šopingu ne štede samo noge

  • Autor: Irena Bosnić
  • Zadnja izmjena 07.12.2010 10:05
  • Objavljeno 07.12.2010 u 10:05
božićni pokloni

božićni pokloni

Izvor: Corbis / Autor: Per Magnus Persson

Trgovine su već odavno ukrašene, akcijska sniženja dozivaju iza svakog ugla, reklamiranje blagdanske potrošnje u punom je jeku, no čini se da su hrvatski građani ove godine znatno oprezniji prilikom posezanja za novčanikom. Iscrpljeni krizom, potrošnju uglavnom odgađaju za neka bolja vremena

Iako i dalje posjećuju šoping-centre, kompulzivna kupnja ove je godine, kako doznajemo od anketiranih, potpuno izostala. Pažljivo se mjeri omjer uloženog i dobivenog, a za prigodan, ali jeftiniji poklon građani su spremni prokrstariti mnogim trgovinama.

Građani se obilazeći trgovine vode principom umjerenosti, no trgovcima je cilj da i ove godine dosegnu 10 milijardi kuna, koliko je procijenjeno da je potrošeno u prosincu lani.

Najviše se potroši u razdoblju od 19. do 24. prosinca pa ostaje za vidjeti hoće li umjerenost koju je izazvala kriza nadjačati isprovociranu šopingholičarsku maniju na koju računaju trgovci.

Štednja na božićnim poklonima

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi