OSJEČKI JAVNI PRIJEVOZNIK

Đapić najavio nova zapošljavanja u gradskom gubitašu

26.07.2013 u 14:39

Bionic
Reading

Nakon preuzimanja GPP-a od bivše uprave, nova je na poslovnom računu početkom srpnja zatekla minus od 20,8 milijuna kuna. Time je gotovo potpuno iskorišten dopušteni minus kod poslovne banke od 21 milijun kuna pa nova uprava nema prostora za manevriranje

Stanje u toj gradskoj tvrtki alarmantnim je nazvao novi predsjednik Uprave GPP-a, Alan Brezovac, a dramatičnim predsjednik Nadzornog odbora Anto Đapić.

'Prije četiri godine obnovili smo vozni park, proširili tramvajsku mrežu, modernizirali naplatu prijevoza i uopće ostavili izvanredne rezultate, a GPP je bio ponos gradske vlasti. Sve što se otad radilo urušavalo je tvrtku kako bi je se pripremilo za privatizaciju. Prepuštanje najisplativijih linija prema Čepinu i Antunovcu konkurenciji o tomu najbolje govori', ustvrdio je Đapić.

Brezovac je dodao kako je nova uprava odmah pokrenula niz stabilizacijskih mjera i do 30. lipnja zaradila 5,2 milijuna kuna pa je trenutačni minus nakon isplata plaća 18,5 milijuna. Subvencije Grada GPP-u od ukupno 23 milijuna kuna do prošle su se godine isplaćivale u 12 godišnjih obroka, a lani su podijeljene na deset, zbog čega nova uprava ne može računati na dotacije posljednja dva mjeseca u godini. Tako će im nedostajati 4,6 milijuna kuna, što predstavlja razliku za koju je povećana mjesečna dotacija, a koju je bivša uprava potrošila.

Smatrajući da preuzeto knjigovodstveno stanje ne odgovara zatečenom, Uprava je radi utvrđivanja realnog financijskog stanja u GPP-u angažirala vanjsku revizorsku kuću.

Đapić je ocijenio da samo 350 zaposlenih predstavlja donju granicu operativne izdržljivosti tvrtke, koja je zbog toga 'na rubu zakonitosti izvršavanja javnih usluga', čime je praktički najavio nova zapošljavanja.

Obećao je i da sanaciju GPP-a neće provoditi podižući cijene vožnje, niti smanjujući razinu sigurnosti putnika i zaposlenika.

'Kako bismo za 18 mjeseci uspostavili normalno stanje operative, u vozni park moramo uložiti 25-30 milijuna kuna, a optimalno bi ulaganje bilo 39 milijuna kuna', zaključio je Brezovac.