TRAMVAJ ZVAN SPOROST

Chuck Norris u Zagrebu: Odbij od žute trake!

  • Autor: A.Ž.
  • Zadnja izmjena 22.09.2011 14:15
  • Objavljeno 22.09.2011 u 12:44
zelena_akcija1-220911

zelena_akcija1-220911

Izvor: Cropix / Autor: Nenad Dugi / CROPIX

Povodom obilježavanja Dana bez automobila, aktivisti Zelene akcije uz pomoć Chucka Norrisa održali su akciju 'Žuta traka je samo za javni prijevoz' kojom su od uprave Grada Zagreba ponovno tražili fizičko odvajanje žute trake koja je rezervirana za javni prijevoz

Zelena akcija već godinama bezuspješno upozorava nadležne institucije na kršenje propisa vozača automobila koji ne poštuju žutu traku pa su, kažu, ovaj put morali pribjeći drastičnim mjerama i zatražiti pomoć Chucka Norrisa

Svrha žute trake je sprečavanje vozača automobila da voze po trasi kretanja javnog prijevoza, da bi se tramvaji i autobusi mogli nesmetano i brzo kretati gradom. Međutim, ne poštuju svi žutu traku i usporavaju javni prijevoz koji postaje neatraktivan širem broju građana, što za posljedicu ima to da još više koriste automobile i onda se stvaraju veće prometne gužve koje usporavaju i automobile i javni prijevoz.

U Zelenoj akciji vide rješenje tog problema u poboljšanju kvalitete javnog prijevoza koji mora biti brži, točniji i redovitiji, pri čemu podsjećaju da su mnoge europske metropole, poput Beča ili Budimpešte, dokazale da je fizičko odvajanje žute trake prvi korak u tom smjeru.

Nenad Dugi / CROPIX

Nenad Dugi / CROPIX

Izvor: Cropix / Autor: Nenad Dugi / CROPIX

Aktivisti smatraju i sramotnom činjenicu da u godini u kojoj ZET obilježava 120 godina postojanja prosječna brzina vožnje tramvaja iznosi 12 kilometara na sat, što znači da je gotovo jednaka kao i krajem pretprošlog stoljeća, kad su konji vukli tramvaje gradskim ulicama.

Premda je prije tri godine pročelnik zagrebačkog Gradskog ureda za promet Davor Jelavić izjavio da Grad početkom 2009. uvodi prometno redarstvo koje će kažnjavati vozače koji prometuju žutom trakom, aktivisti kažu da nisu primijetili da prometno redarstvo zaista rješava taj problem. Stoga od Grada traže fizičko odvajanje žute trake od ostatka kolnika, a dok se to ne dogodi, od MUP-a traže da osigura njezino poštivanje.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi